Suomen parhaat Audi-huollot löytyvät Traktoauto Salosta ja Audi Center Helsingistä

Suomen vuotuiset Audi-huollon SM-kilpailut järjestettiin tammikuussa. Kilpailuun osallistui huolto-ja tekniikkasarjoissa yhteensä kuusi alkukarsinnoista jatkoon päässyttä joukkuetta. Kunkin joukkueen koko on kolme henkilöä.

Tämä vuoden kilpailun painopiste oli sähköisessä liikkumisessa ja liitettävyyspalveluissa. Näiden lisäksi kilpailijoiden osaamista testattiin mm. vaihteistojen osalta. Tekniikan osaamisen lisäksi joukkueet saivat näyttää taiteelliset kykynsä "Pimp my R8de" -tyyliin  välineenä käytettiin koottavia Audi R8 V10 -pienoismalleja. http://bit.ly/PienoismalliR8V10

Tämän vuoden suomenmestareiksi kruunattiin tekniikkasarjassa Traktoauto Oy Salosta joukkueella Toni Lintula, Jani Rantalampi ja Matti Majanoja. Huoltosarjassa puolestaan voiton vei Audi Center Helsinki joukkueella Mikko Aaltonen, Jaani Kaukonen ja Juha Ylisipola.

Voittajajoukkueet lähtevät kansainvälisen loppukilpailuun tavoittelemaan Audi-huollon maailmanmestaruutta syyskuussa 2017 Sevillaan, Espanjaan. Audi Twin Cup on kansainvälinen jälkimarkkinoinnin maailmanmestaruuskilpailu, joka koostuu huolto- ja tekniikkasarjoista. Huoltosarjassa kilpailevat asiakaspalvelussa työskentelevät ja tekniikkasarjassa puolestaan teknisen puolen henkilöt.

Edellisen kerran Audi Twin Cup 2016 -kilpailussa Portugalissa Suomea edustivat Audi Center Airportin joukkue, Miikka Puttonen, Bogomil Sokolov ja Teemu Ylinärä, jotka voittivat maailmanmestaruuden asiakaspalveluun keskittyvässä huoltosarjassa. Suomesta kisaan osallistui Audi Center Airportin joukkueen lisäksi myös Joensuun Autotalo Laakkosen Audi-joukkue. Kilpailussa oli mukana joukkueita 36 maasta.