Suomessa jälleen maailman paras Audi-huolto

Suomen Audi-verkostosta saa maailman parasta huoltopalvelua. Suomen Audi Center Helsingin joukkue, Mikko Aaltonen, Jaani Kaukonen ja Juha Ylisipola , voittivat maailmanmestaruuden asiakaspalveluun keskittyvässä huoltosarjassa.

Suomen toisen joukkueen, tekniikkasarjan edustajat, olivat Traktoauto Oy:stä Salosta ( Toni Lintula, Matti Majanoja ja Jani Rantalampi ).

Suomi saavutti jo toista kertaa peräkkäin huoltosarjan maailmanmestaruuden ja kolmatta kertaa peräkkäin palkintokorokesijoituksen. Loistavaa suoritusta korostaa myös se, että molemmat Suomea edustaneet joukkueet olivat ensikertalaisia tässä vaativassa kilpailussa.

Audi-ammattilaisten maailmanmestaruuskilpailut käytiin jo kolmattatoista kertaa. Audi Twin Cup -nimellä tunnettu kilpailu järjestettiin tänä vuonna Espanjan Sevillassa. Kilpailuun osallistui 65 joukkuetta 33:sta eri maasta. Kilpailu koostuu kahdesta eri sarjasta, huolto ja tekniikka, sekä näiden yhteiskilpaillusta, Twin Cupista. Tällä kertaa kilpailutehtävät liittyivät Audi Q7 tekniikkaan, tuotetuntemukseen ja lisävarusteisiin. Tehtävissä korostui teknisen osaamisen lisäksi koko joukkueen yhteistyö.

Kokonaiskilpailun vei nimiinsä Saksa, toiseksi sijoittui Yhdysvallat ja kolmanneksi Sveitsi. Tekniikkasarjan ykkönen oli Intia, jota seurasi Romania ja Japani. Suomen joukkueen jälkeen huoltosarjan toiseksi ylsi Australia ja kolmanneksi niin ikään Japani.

www.audi.fi

Audi on yksi maailman vanhimmista autovalmistajista. Se on aina edustanut huikeita visioita, innovatiivista osaamista ja edelläkävijyyttä, Audilla onkin myös pitkä ja erittäin menestyksekäs moottoriurheiluhistoria. Audin tunnuspiirteinä ovat ajattoman kaunis muotoilu sekä hienostuneisuus. Audi tarjoaa arvostetun saksalaisen insinööritaidon huippulaadun – se on kokemuksia, elämyksiä ja turvallisuutta. Audi-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat VV-Auto Group Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.