Teknistä etumatkaa - Audille viisi Connected Car 2015 -voittoa

• Audi jo kolmannen kerran Connected Car -äänestyksen menestyksekkäin brändi
  • Konseptiauto Audi e-tron quattrolle voitto New Mobility -kategoriassa
  • Audi paras myös navigointi-, puhelin-, internet- ja multimedia-kategorioissa

Lehdistötiedote 17.12.2015

Audi oli kolmannen kerran peräkkäin menestyksekkäin brändi Auto Bildin ja Computer Bildin järjestämässä Connected Car -kilpailussa. Tänä vuonna Audi voitti viisi palkintoa yhdeksästä - yhden enemmän kuin vuosina 2013 ja 2014. Audi e-tron quattro -konseptiauto voitti New Mobility -kategorian. Audin kehitystyö palkittiin parhaana myös navigointi-, puhelin-, internet- ja multimedia-kategorioissa.

Audin integraatio Googlen palveluihin siivitti Audin voittoon navigointi-kategoriassa. Internet-integraatioiden voiton Audille toi LTE Wi-Fi hotspot, joka tarjoaa nopeaa datasiirtoa jopa kahdeksalle laitteelle. Matkapuhelimen akun langattoman latauksen ja liitännän mahdollistava Audi phone box toi voiton puhelinkategoriassa. Multimedia/viihde-kategoriassa voiton Audille ratkaisi Bang & Olufsenin 3D sound system. Tulevaisuuden liikkumisen New Mobility -kategorian voitti Audin e-tron quattro -konseptiauto edistyksellisen sähköisen voimalinjansa ansiosta.

Auto Bild ja Computer Bild jakoivat tänä vuonna kolmatta kertaa Connected Car -palkintoja. Molempien aikakauslehtien asiantuntijat esivalitsivat ehdokkaat yhdeksään eri kategoriaan, ja lehtien lukijat äänestivät kunkin kategorian voittajan. Kaikki Connected Car -voittajat esitellään Consumer Electronics Show'ssa (CES) tammikuussa 2016 Las Vegasissa.

Audi on yksi maailman vanhimmista autovalmistajista. Se on aina edustanut huikeita visioita, innovatiivista osaamista ja edelläkävijyyttä, Audilla onkin myös pitkä ja erittäin menestyksekäs moottoriurheiluhistoria. Audin tunnuspiirteinä ovat ajattoman kaunis muotoilu sekä hienostuneisuus. Audi tarjoaa arvostetun saksalaisen insinööritaidon huippulaadun – se on kokemuksia, elämyksiä ja turvallisuutta. Audi-uutishuoneen aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Materiaalin tekijänoikeudet kuuluvat VV-Auto Group Oy:lle tai sen päämiehille. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua.