Uusi Audi A8 filmitähtenä ”Spider-Man: Homecoming” -elokuvassa

• Ensimakua Audin uudesta luksus-sedanista Marvelin uudessa menestyselokuvassa
• Uuden Audi A8:n virallinen ensiesittely Audi Summitissa Barcelonassa 11.7.2017

Ennen virallista ensiesittelyään uusi Audi A8 esiintyy filmitähtenä valkokankaalla. Ingolstadtilaisen premium-merkin lippulaiva esiintyy vierailevana tähtenä Marvelin kassamagneettielokuvassa: ”Spider-Man: Homecoming”, joka tulee elokuvateattereihin heinäkuussa. Elokuvafanit näkevät ensimmäisen silmäyksen uudesta luksus-sedanista elokuvan ensi-illassa Los Angelesissa kesäkuun 28. päivä.

Marvelin menestyselokuvassa Tom Holland näyttelee ”Peter Parkeria”, jota kuljetetaan elokuvassa uudella Audi A8 L -mallilla kuljettajanaan ”Happy Hogan” (Jon Favreau). Elokuvakohtauksessa on mahdollista nähdä ensimmäinen silmäys uuden Audi A8:n etu- ja sivumuotoilusta. Sen lisäksi elokuvissakävijät näkevät esimerkin uusista innovaatioista, kuten automatisoidusta ajamisesta ruuhkissa: ajaessaan ”Happy” irrottaa otteensa ohjauspyörästä, ja kuin taikaa, auto jatkaa ajamista itsekseen. Uusi Audi A8 ottaa ohjat ajamiseen, kun Audi AI -ruuhka-avustin on aktivoitu.

Uuden Audi A8:n lisäksi ”Spider-Man Homecoming” -elokuvassa esiintyy vierailevina tähtinä myös kaksi muuta Audin mallia: ”Tony Stark” (Robert Downey Jr.) istuu tyylikkäänä Audi R8 V10 Spyderissa, kun taas itse ”Peter Parker” ajaa Audi TTS Roadsteria. Uusi Audi A8 ensiesitellään virallisesti yleisölle Audi Summitissa heinäkuun 11. päivä Barcelonassa (www.summit.audi). ”Spider-Man: Homecoming” -elokuva tulee elokuvateattereihin maailmanlaajuisesti heinäkuussa 2017.