Uusi Audi Center Espoo aukeaa asiakkaille 14.12.2015

Audi Center Espoo aukeaa asiakkaille maanantaina 14.12.2015 uusissa tiloissa Olarissa osoitteessa Haltilanniitty 6, Espoo.

Uuden Audi Center Espoon tilat ovat reilusti aiempaa suuremmat. Myynnin tilat on rakennettu uusimman Audi-konseptin mukaisiksi. Myymälätiloissa on esillä 16 Audi-mallia, joiden lisäksi koeajettavissa on laaja mallisto. Audi Center Espooseen tulee myöhemmin myös Suomen ensimmäinen Customer Private Lounge, jossa asiakas voi suunnitella mieleistään autoa virtuaalisesti. Audi Center Espoo on myös Suomen yhdeksäs Audi e-tron-jälleenmyynti- ja huoltoliike. Myös huollon puolella tilat ovat kasvaneet: "Uuden Audi Center Espoon korjaamopaikkojen määrä on aiempaa suurempi. Kapasiteettia on lisätty merkittävästi, jotta voimme palvella Audi-asiakkaitamme entistäkin paremmin" kertoo VV-Autotalot Oy:n Espoon johtaja Mika Mattila.

Audi-malliston koeajon voi varata liikkeessä tai internetsivuilla osoitteessa koeajot.vv-auto.fi. Laadukkaaseen vaihtoautovalikoimaan sekä Suomen ensimmäisiin Audi Vaihtoauto :plus -konseptin autoihin voi tutustua paikan päällä tai internetsivuilla osoitteessa vaihtoautot.audicenter.fi. Myös huoltotöiden varaus onnistuu helposti verkossa osoitteessa huollonvaraus.audi.fi. Onnistuneen asiakaskokemuksen viimeistelee Audi Centerin ammattitaitoinen ja asiantunteva henkilökunta.

Maailman parasta Audi-huoltoa

Audi Centereiden tarjoama huolto on saanut myös kansainvälistä tunnusta, kun Audi Centereiden Suomen mestaruudet voittaneet joukkueet edustivat Suomea Audi Twin Cup 2015 -huoltokilpailussa Wienissä. Audi Centerin joukkue voitti Twin Cup 2015 -huoltokilpailun huolto-osuuden ja saavutti hopeaa kokonaiskilpailussa. Kilpailuun osallistui joukkueita 38 maasta. Menestyksen kunniaksi kaikissa pääkaupunkiseudun ja Turun Audi Centereissä on tarjolla kakkukahvit tiistaina 15.12.2015 klo 9–18 (Turussa 9–17).

Maanantaista 14.12.2015 alkaen Audi Center Espoon automyynti palvelee ma-pe 8–18 ja la 10–15 sekä huolto ja varaosat ma-pe 7.30–18.

VV-Autotalot Oy: johtaja Mika Mattila, puh. 050 3560 262