Aura Light julkaisee ainutlaatuisen LED-valonlähteen toimistoihin ja julkisiin tiloihin

Ruotsalainen valaistusyhtiö Aura Light laajentaa LED-valikoimaansa, ja julkaisee täysin uudenlaisen LED-valonlähteen toimistoihin, myymälöihin, julkisiin tiloihin, hotelleihin, ravintoloihin ja museoihin. Tällä ainutlaatuisella vaihdettavalla valonlähteellä on erittäin korkea valontuotto ja valotehokkuus, pitkä elinikä sekä kattava takuu.

Aura CompoLED Long Life on vaihdettava LED-valonlähde. Sen elinikä on 60.000 tuntia, ja tuotanto tapahtuu erittäin tarkan laadunvalvonnan alaisena. Kyseessä ei ole retrofit-lamppu, vaan täysin uudenlainen LED-valonlähde uusiin LED-valaisimiin ja -ratkaisuihin.

- Tässä on LED-ratkaisu johon voitte luottaa. Se on jatkoa valikoimaamme tunnustetusti korkealaatuisia ja pitkäikäisiä valaistusratkaisuja. Tämän vaihdettavan LED-valonlähteen avulla asiakkaamme voivat parantaa energiatehokkuuttaan ja samalla tukea kestävää kehitystä, kertoo Martin Malmros, toimitusjohtaja Aura Light International AB.

Aura CompoLED Long Life sisältää helppokäyttöisen QuickChange™-asennusjärjestelmän, joka nopeuttaa valaisinten LED-moduulien vaihtoa ja päivitystä. QuickChange™ tarkoittaa, että valaisin on modulaarinen ja että LED-valonlähde on helposti vaihdettavissa. Aura CompoLED Long Life -valonlähteiden elinikä (L70B10 eli 90 % valonlähteistä säilyttää vähintään 70 % alkuperäisestä valovirrastaan) on 60.000 tuntia (Ta 25 °C).

Aura CompoLED Long Life perustuu COB-teknologiaan (Chip On Board) joka on tehokkaampi kuin pintaliitostekniikka. COB-teknologia parantaa valotehokkuutta, koska se vähentää lämpörajapintoja, ja siten tehostaa jäähdytystä sekä pienentää liitäntöjen rikkoutumisriskiä. Aura CompoLED Long Lifessa LED-komponentit on suojattu lasilinssillä kemiallisia saasteita sekä kosteutta vastaan.

Tukholma 9. syyskuuta 2013

Aura Light Oy

Saadaksenne lisätietoja, ottakaa yhteyttä:
Jani Heikkinen, Maajohtaja Aura Light Oy,

+358 (0) 400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi
Alina Giraldo, Press Officer, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 89, +46 (0)702 86 40 02 alina.giraldo@auralight.com

Yleistä Aura Lighista
Aura Light tarjoaa kestäviä valaistusratkaisuja ammattilaisille; kestävyys, taloudellisuus, pitkäikäisyys, korkea laatu ja ympäristöystävällisyys ovat avainasemassa. Ratkaisuidemme avulla asiakkaamme voivat paitsi pienentää kustannuksia ja energiankulutusta myös säästää luontoa. Aura Light tunnetaan pitkäikäisyydestä, korkeasta laadusta sekä energiatehokkuudesta. Ratkaisuillamme energiankulutusta voidaan pudottaa jopa 80%. Aura Lightin perusta on luotu jo vuonna 1930, jolloin yrityksen nimi oli Lumalampan. Pitkäikäisiä valonlähteitä olemme valmistaneet jo vuodesta 1980 lähtien. Pääkonttorimme sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Aura Light tytäryhtiöt sekä yhteistyökumppanit myyvät tuotteitamme kaikkialla maailmassa, ja asiakaskuntamme koostuu pääasiassa teollisuudesta, vähittäiskaupan toimijoista sekä julkisesta sektorista. Aura Lightilla on noin 250 työntekijää, liikevaihtomme on noin 60 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteesta www.auralight.fi.

Avainsanat:

Lainaukset