Aura Light julkaisee uuden sarjan LED-valaisimia sisätiloihin

Ruotsalainen valaistusyhtiö Aura Light laajentaa LED-valikoimaansa julkaisemalla uuden valaisintuoteperheen toimistoihin, myymälöihin, julkisiin tiloihin, hotelleihin, ravintoloihin ja museoihin. Kaikissa valaisimissa käytetään Aura Lightin ainutlaatuista helppokäyttöisen QuickChange™ asennusjärjestelmän sisältävää uutuusvalonlähdettä, jonka ansiosta valonlähteiden vaihtaminen ja päivittäminen on vaivatonta.

Tuoteperhe sisältää sekä alasvaloja että kohdevalaisimia, jotka kaikki on varustettu vaihdettavalla Aura CompoLED Long Life -valonlähteellä. Valaisimissa on helppokäyttöinen QuickChange™ asennusjärjestelmä bajonettikiinnityksellä, jonka ansiosta valonlähteen vaihtaminen ja päivittäminen on nopeaa ja vaivatonta. Tämä tekee valaisimista erittäin modulaarisia.

– Tämän uuden valaisintuoteperheen ansiosta voimme tarjota energiatehokkaita LED-ratkaisuja myymälöihin, museoihin, aulatiloihin, hotelleihin, ravintoloihin ja toimistoihin. Se on luonnollinen valinta asiakkaille, jotka etsivät kestäviä ratkaisuja energiatehokkaaseen ja korkealaatuiseen valaistukseen, sanoo Martin Malmros, toimitusjohtaja, Aura Light International AB.

Aura Conspecto on upotettu LED-alasvalo, jonka sopii kooltaan erinomaisesti vanhojen pienoisloistelampuilla varustettujen alasvalojen korvaamiseen. Tämä valaisin on huomattavasti energiatehokkaampi kuin sen vastineet perinteisillä valonlähteillä. Aura Aperius on valikoima upotettuja LED-alasvaloja. Se on saatvilla kolmena eri versiona; upotettu, puoliuppo sekä käännettävä. Aura Emanio on energiatehokas LED-kohdevalo kolmivaihekiskoon.

Valaisimet on kehitetty on kehitetty uutta Aura CompoLED -valonlähdettä varten. Sen elinikä on 60.000 tuntia, ja se tuottaa erittäin laadukasta valoa korkealla valotehokkuudella. Aura CompoLED Long Life perustuu COB-teknologiaan (Chip On Board) joka on tehokkaampi kuin pintaliitostekniikka. COB-teknologia parantaa valotehokkuutta, koska se vähentää lämpörajapintoja, ja siten tehostaa jäähdytystä sekä pienentää liitäntöjen rikkoutumisriskiä. Aura CompoLED Long Lifessa LED-komponentit on suojattu lasilinssillä kemiallisia saasteita sekä kosteutta vastaan.

Tukholma 9. syyskuuta 2013

Aura Light Oy

Saadaksenne lisätietoja, ottakaa yhteyttä:
Jani Heikkinen, Maajohtaja Aura Light Oy,

358 (0) 400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi
Alina Giraldo, Press Officer, Aura Light International AB,

46 (0)8 564 883 89, 46 (0)702 86 40 02 alina.giraldo@auralight.com

Yleistä Aura Lighista
Aura Light tarjoaa kestäviä valaistusratkaisuja ammattilaisille; kestävyys, taloudellisuus, pitkäikäisyys, korkea laatu ja ympäristöystävällisyys ovat avainasemassa. Ratkaisuidemme avulla asiakkaamme voivat paitsi pienentää kustannuksia ja energiankulutusta myös säästää luontoa. Aura Light tunnetaan pitkäikäisyydestä, korkeasta laadusta sekä energiatehokkuudesta. Ratkaisuillamme energiankulutusta voidaan pudottaa jopa 80%. Aura Lightin perusta on luotu jo vuonna 1930, jolloin yrityksen nimi oli Lumalampan. Pitkäikäisiä valonlähteitä olemme valmistaneet jo vuodesta 1980 lähtien. Pääkonttorimme sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Aura Light tytäryhtiöt sekä yhteistyökumppanit myyvät tuotteitamme kaikkialla maailmassa, ja asiakaskuntamme koostuu pääasiassa teollisuudesta, vähittäiskaupan toimijoista sekä julkisesta sektorista. Aura Lightilla on noin 250 työntekijää, liikevaihtomme on noin 60 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteesta www.auralight.fi.

Avainsanat:

Lainaukset