Aura Light julkaisee värikkään ja modulaarisen LED-valonlähteen

Ruotsalainen valaistusyritys Aura Light tuo markkinoille uuden sukupolven modulaarisen LED-valonlähteen Aura CompoLED:n. Tunable White, Dim to Warm, Crisp White ja Crisp Colour ovat joitakin uusi versioita, jotka mahdollistavat joustavat ja värikkäät valaistusratkaisut. Aura CompoLED sopii yksilölliseen valaistukseen toimistoissa, hotelleissa, ravintoloissa, liikehuoneistoissa ja julkisissa tiloissa.

Uuden sukupolven Aura CompoLED Long Lifella voit korostaa eri värilämpötiloja tarvittaessa. Vähittäiskaupoille on tarjolla erilaisia värilämpötiloja lihalle, vihanneksille ja kalalla, jotka parantavat elintarvikkeiden tuoreutta ja ulkonäköä. Toimistoissa valon tasoa ja värilämpötilaa voidaan helposti säätää Tunable Whitella lämpimästä valkoisesta kylmään valkoiseen.

LED-valonlähteen modulaarisuuden ja QuickChange™-asennusjärjestelmän avulla on helppoa ja kustannustehokasta tarvittaessa päivittää tai vaihtaa valonlähde.

- Tämä LED-valonlähde luo monia mahdollisuuksia räätälöidä valaistus tarpeen mukaan. Aura CompoLED tarjoaa joustavan ja kestävän ratkaisun, jonka laatuun voi luottaa, sanoo Per Lindeberg, toimitusjohtaja Aura Light International AB.

Aura CompoLED G2 Long Life on energiatehokas LED-valonlähde, joka on saatavilla eri väreissä, valokulmissa, heijastimilla ja linsseillä. Se on suunniteltu erilaisille Aura Lightin alasvaloille ja kohdevalaisimille. Dim to Warm muistuttaa perinteistä hehkulamppua tuottaen himmeämpää valoa alas säädettäessä. Se soveltuu erinomaisesti tunnelman luomiseen hotelleissa ja ravintoloissa. Crisp Colour ja Crisp White auttavat luomaan tuotekohtaista valaistusta tehostamalla värejä. Valonlähde tarjoaa korkean valotehon ja 5 vuoden takuun.

Vantaa 5. huhtikuuta, 2017

Aura Light Oy

Lisätietoja antavat:
Jani Heikkinen, Maajohtaja Aura Light Oy,
+358 (0) 400 481 399,  jani.heikkinen@auralight.fi
Ellen Flodin, Press Officer, Aura Light International AB,
+46 (0)725 71 65 00, ellen.flodin@auralight.com

Lyhyesti Aura Lighista
Aura Light on valaistusyritys, joka toimittaa kestäviä valaistusratkaisuja ammattiasiakkaille, jotta ne voivat vähentää kustannuksia, energiankulutusta ja ympäristövaikutuksia. Aura Light on tunnettu pitkästä käyttöiästä, korkeasta laadusta ja energian vähentämisestä, jossa Aura Lightin valaistusratkaisut voivat vähentää energiankulutusta jopa 80 prosenttia. Perusteet Aura Lightille luotiin jo vuonna 1930 nimellä LUMA ja Long Life loistelamppuja on valmistettu jo vuodesta 1980 lähtien. Pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Aura Lightin tytäryhtiöt ja jälleenmyyjät tarjoavat valaistusratkaisuja maailmanlaajuisesti asiakkaille lähinnä teollisuudessa, vähittäiskaupassa ja julkisella sektorilla. Aura Lightilla on noin 300 työntekijää ja liikevaihto on noin 80 miljoonaa euroa. Lue lisää www.auralight.fi

Avainsanat:

Lainaukset