Aura Light on kansainvälinen voittaja 2015 SEAD Global Efficiency Medal Competition -kilpailussa

Ruotsalainen valaistusyhtiö Aura Light on kansainvälinen voittaja 2015 SEAD Global Efficiency Medal –kilpailussa kategoriassa paneelivalaisimet. Voittajatuote on LED-paneeli Aura Lunaria.

“The Super-efficient Equipment and Appliance Deployment” (SEAD) Clean Energy Ministeriö julkaisi neljännen “Global Efficiency Medal” –kilpailunsa 12 toukokuuta 2014, hakien erittäin energiatehokkaita valaistustuotteita. Nyt voittajat on valittu ja Aura Light sai kansainvälisen “Global Efficiency Medal” –palkinnon kategoriassa paneelivalaisimet sekä alueelliset palkinnot Australiassa ja Euroopassa. Palkintoseremonia järjestettiin Luzernissa Sweitsissä “Energy Efficiency in Domestic Appliances and Lighting” –konferenssissa 26 elokuuta.

─ Meillä on kunnia saada “2015 SEAD Global Efficiency Medal”-palkinto. Tämä on arvostettu tunnustus strategiselle painopisteellemme kestävissä valaistusratkaisuissa. Tämä korkealaatuinen LED-paneeli luo oikean tunnelman ja auttaa vähentämään energiakulutusta noin 50 % riippuen vanhasta asennuksesta, sanoo Martin Malmros, toimitusjohtaja Aura Light International AB.

Voittanut tuote on matalaprofiilisiin kattoihin näyttävä LED-ratkaisu, nimeltään Aura Lunaria. LED-paneelia käytetään normaaleissa kattoristikoissa; tyypillisesti korvaamaan perinteiset 600 x 600mm loisteputkivalaisimet. Käyttökohteita ovat toimistot, koulut, sairaalat ja muut kaupalliset sovellukset.

Tukholma 16. syyskuuta 2015

Aura Light Oy

Lisätietoja:
Jani Heikkinen, Maajohtaja, Aura Light Oy,

+358 (0) 400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi
Alina Roos, Press Officer, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 89, +46 (0)702 86 40 02 alina.roos@auralight.com

Aura Light
Aura Light on valaistusyritys, joka toimittaa kestäviä valaistusratkaisuja. Tuotteiden avulla voidaan pienentää käyttökustannuksia, energiankulutusta ja ympäristövaikutuksia. Aura Light on tunnettu pitkän käyttöiän, korkea laadun ja energian säästämisestä. Aura Lightin valaistusratkaisuilla voidaan vähentää energiankulutusta jopa 80 prosenttia. Aura Light on perustettu 1930 nimellä LUMA ja Long Life loistelamppuja on tuotettu vuodesta 1980. Pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Aura Light tytäryhtiöt ja jakelijat myyvät valaistusratkaisuja ympäri maailmaa ja asiakkaina ovat pääosin teollisuus, kauppa ja julkinen sektori. Aura Lightissa on noin 250 työntekijää ja liikevaihto noin 70M €. www.auralight.fi .

SEAD
SEAD on monenkeskistä vapaaehtoistyötä maiden Australia, Brasilia, Canada, Chile, Euroopan komissio, Saksa, Intia, Indonesia, Japani, Korea, Mexico, Venäjä, Etelä-Afrikka, Ruotsi, Arabiemiirikunnat, Iso-Britannia ja Yhdysvallat välillä.

Clean Energy Ministeriö
Clean Energy Ministeriö (CEM) on korkeatasoinen maailmanlaajuinen foorumi puhtaan energian teknologian ja toimintojen kehittämiseen, kokemuksien jakamiseen ja käytöntöihin. Tarkoitus on kannustaa siirtymistä maailmanlaajuiseen puhtaan energian talouteen. Aloitteet perustuvat yhteisiin etuihin ja tarpeisiin mukana olevin hallitusten ja sidosryhmien välillä.

Avainsanat:

Lainaukset