Aura Light osallistuu Ruotsin valtiovierailulle Suomessa

Ruotsalainen Aura Light on kutsuttu liikemiesvaltuuskuntatapaamiseen Ruotsin valtiopäivävierailun yhteydessä. Vierailu pidetään 3.-4. maaliskuuta Presidentti Sauli Niinistön kutsusta.

Ruotsin valtiosihteeri Margot Wallström ja opetusministeri Gustav Fridolin osallistuvat valtiovierailulle yhdessä kuningas Kaarle XVI Kustaa ja kuningatar Silvian kanssa. Valtiovierailulla on tarkoitus keskutella perinteisten teollisuudenalojen digitalisoitumisesta, Suomen start-up yrityksistä ja koulutukseen liittyvistä asioista.

Aura Lightin toimitusjohtaja Martin Malmros osallistuu valtiovierailulle. Yhtiö on saavuttavut huomattavaa menestystä isojen suomalaisten asiakkaiden keskuudessa kuten Kesko, Kauppakeskus Veturi, Finnair ja Danske Bank. Yhtiö on äskettäin saanut ”2015 Entrepreuneurial Company of the Year Award” perustuen konsulttiyritys Frost & Sullivanin viimeaikaisiin valaistusmarkkoiden analyyseihin.

– On kunnia olla osa valtiovierailuamme Suomessa ja jakaa kokemuksiamme miten teknologia on vaikuttanut teollisuusvalaistukseen. Aura Lightissa on parhaillaan käynnissä muutos  ja  tarjoamme älykäitä valaistusratkaisuja. Tämä on meille suuri mahdollisuus rakentaa vahvoja kauppasuhteita naapurimaamme kanssa ja edustaa Aura Lightia kestävänä ja innovatiivisena yrityksenä, sanoo Martin Malmros Aura Light International AB:n toimitusjohtaja.

Pohjoismaat on Aura Lightin vahvin markkinalue ja yritys on hiljattain ostanut ruotsalaisen valaisinvalmistaja Zobran. Tämä hankinta on tärkeä askel yritykselle olla energiatehokkaiden valaistusratkaisujen toimittajana. Aura Light kasvaa tällä hetkellä kaksi kertaa niin nopeasti kuin muu valaistus teollisuus, ja tämä kertoo markkinoiden entistä suuremmasta tarpeesta innovatiivisille ja kestäville valaistusratkaisuille.

Tukholma 3. maaliskuuta 2015

Aura Light Oy

Lisätietoja:
Martin Malmros, Toimitusjohtaja, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 40, +46 (0)730 45 83 40, martin.malmros@auralight.com
Jani Heikkinen, Maajohtaja, Aura Light Oy
+358 (0)400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi
Alina Giraldo, Lehdistöedustaja, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 89, +46 (0)702 86 40 02 alina.giraldo@auralight.com

Aura Light
Aura Light on valaistusyritys, joka toimittaa kestäviä valaistusratkaisuja. Tuotteiden avulla voidaan pienentää käyttökustannuksia, energiankulutusta ja ympäristövaikutuksia. Aura Light on tunnettu pitkän käyttöiän, korkea laadun ja energian säästämisestä. Aura Lightin valaistusratkaisuilla voidaan vähentää energiankulutusta jopa 80 prosenttia. Aura Light on perustettu 1930 nimellä LUMA ja Long Life loistelamppuja on tuotettu vuodesta 1980. Pääkonttori sijaitsee Tukholmassa, Ruotsissa. Aura Light tytäryhtiöt ja jakelijat myyvät valaistusratkaisuja ympäri maailmaa ja asiakkaina ovat pääosin teollisuus, kauppa ja julkinen sektori. Aura Lightissa on noin 300 työntekijää ja liikevaihto noin 80M €. www.auralight.fi .

Avainsanat:

Lainaukset

On kunnia olla osa valtiovierailuamme Suomessa ja jakaa kokemuksiamme miten teknologia on vaikuttanut teollisuusvalaistukseen. Aura Lightissa on parhaillaan käynnissä muutos ja tarjoamme älykäitä valaistusratkaisuja. Tämä on meille suuri mahdollisuus rakentaa vahvoja kauppasuhteita naapurimaamme kanssa ja edustaa Aura Lightia kestävänä ja innovatiivisena yrityksenä
Martin Malmros Aura Light International AB:n toimitusjohtaja