Aura Light saa Hytronikin yksinmyyntioikeuden Euroopassa

Valaistustuotteiden valmistaja Aura Light ja liitäntälaitteiden ja ohjausjärjestelmien valmistaja Hytronik Sensor & Lighting Control laajentavat yhteistyötään. Yhdessä yhtiöt voivat toimittaa täydellisen valikoiman korkealaatuisia valaistustuotteita, jotka auttavat asiakkaita saavuttamaan huomattavia energian ja rahan säästöjä sekä pienentämään hiilijalanjälkeä.

Aura Light and Hytronik ovat tehneet yhteistyötä monen vuoden ajan energiaa säästävien Long Life -ratkaisujen kehittämiseksi. Yhtiöt laajentavat nyt yhteistyötään, kun Aura Light saa Hytronikin tuotteiden yksinmyyntioikeuden Euroopassa. Aura Light ja Hytronik aikovat koordinoida myös kehitysprosessejaan jatkaakseen kustannustehokkaiden energiaa säästävien valaistusratkaisujen tarjoamista asiakkailleen. – Olemme erittäin tyytyväisiä, että olemme sopineet Hytronikin tuotteiden yksinmyyntioikeudesta Euroopassa. Voimme nyt yhdistää ainutlaatuisen Aura Long Life -konseptimme alansa huippua edustavien liitäntälaitteiden ja kontrollijärjestelmien kanssa ja toimittaa asiakkaille täydelliset korkealaatuiset valaistusratkaisut, sanoo Aura Light International AB:n toimitusjohtaja ja konserninjohtaja Martin Malmros. Aura Light on kehittänyt ainutlaatuisen Long Life -konseptin valonlähteille: lamput kestävät kolme kertaa pidempään kuin tavalliset valonlähteet, mikä tarkoittaa sitä, että lamppujen vaihtoväli on kolme kertaa pidempi kuin tavallisilla lampuilla. – Valitsimme Auran, koska he ovat sitoutuneet tarjoamaan asiakkailleen parhaat mahdolliset energiansäästöratkaisut ja koska heillä on vahva paikallinen läsnäolo tärkeimmillä Euroopan markkinoilla, sanoo Wilson Cheng, Hytronikin toimitusjohtaja. Hytronik on erikoistunut mikroaaltosensoreihin ja niiden sovelluksiin ammattikäytössä ja teollisuuden valaistuksen ohjausjärjestelmissä. Vahva panostus tutkimukseen ja kehitykseen varmistaa sen, että Aura Light voi tuoda markkinoille tulevaisuudessakin innovatiivisia tuotteita ja ratkaisuja täyttääkseen energiansäästön kasvavat vaatimukset. Tukholma, 4. saattaa 2010 Aura Light International AB

Avainsanat: