Aura Light tuo markkinoille maailman ympäristöystävällisimmän loistelampun

Valonlähteitä valmistaja Aura Light tuo markkinoille nyt maailman ensimmäisen energiaa säästävän Long Life -loistelampun. Eco Saver -loistelamppu kuluttaa jopa 12 prosenttia vähemmän energiaa ja kestää kolme kertaa pidempään kuin tavallinen loistelamppu.

Aura Light tuottaa Long Life -lamppuja, jotka kestävät vähintään kolme kertaa kauemmin kuin markkinoilla olevat tavalliset tuotteet. Uusi energiaa säästävä Long Life -loistelamppu Eco Saver palaa kolme kertaa pidempään kuin vastaava tavallinen loistelamppu, ja sen ansiosta lampunvaihtojen määrä vähentyy kolmannekseen.

– Tämä ainutlaatuinen loistelamppu säästää asiakkaiden rahaa sekä kunnossapidon että energiankulutuksen osalta ja ovat myös ympäristöystävällisiä, sanoo konserninjohtaja, toimitusjohtaja Martin Malmros Aura Light International AB:lta.

Eco Saverin Long Life -tekniikan ansiosta ympäristövaikutukset vähentyvät kahdella kolmasosalla, ja sen lisäksi energiankulutus alentuu yli 250 kWh:lla loistelamppua kohden. Uusia loistelamppuja voidaan käyttää nykyisissä valaisimissa, joten energiaa säästävään valaistukseen on helppo vaihtaa, koska muita investointeja ei tarvita.

Asiakkaille Eco Saverin taloudellinen vaikutus on positiivinen, sillä se alentaa asiakkaiden energia- ja kunnossapitokustannuksia.

Tukholma, 17.9.2008
Aura Light International AB

Lisätietoja:
Kari Virtala, Myyntijohtaja, Aura Light Oy, +358 9 8553 6412, + 358 400 454 311
Martin Malmros, toimitusjohtaja ja konserninjohtaja, Aura Light International AB, +46 8 5648 8340, +46 730 45 83 40
Gunilla Danström, tiedotuspäällikkö, Aura Light International AB, +46 8 564 883 49, +46 733 10 99 29