Aura Light valittiin European Business Awards 2013 -ohjelmassa Ruotsin parhaaksi

Ruotsalainen valaistusalan yritys Aura Light valittiin Ruotsin parhaaksi European Business Awards 2013 -ohjelmassa kilpailukategoriassa The Millicom Award for Environmental & Corporate Sustainability. Aura Light kilpaileekin nyt koko kategorian voitosta muiden Euroopan maiden mestariyrityksiä vastaan.

Aura Light valittiin mukaan European Business Awards -ohjelmaan ja kilpailee muita menestyksekkäitä yrityksiä vastaan Ruban D’Honneur -tittelistä. Valintakriteereinä olivat kaupallinen menestys, innovointi ja yritysetiikka.

European Business Awards -tuomaristo käyttää vuosittain 6 – 8 kuukautta tutustuessaan yli 15 000 yrityksen toimintaan koko Euroopan alueella ja valitsee ne, jotka parhaiten täyttävät palkintosarjojen kriteerit. European Business Awards -tuomaristo valitsi Aura Lightin Ruotsin parhaaksi arvovaltaisessa 2013/2014-palkinto-ohjelmassa. Nyt tiemme kohti koko kategorian voittoa Euroopassa jatkuu.

- Olemme ylpeitä vastaanottaessamme European Business Awardsin tunnustuksen työstämme ympäristöasioiden ja kestävän kehityksen puolesta ja asemastamme eräänä maamme johtavista organisaatioista. European Business Award on laajalti tunnustettu Euroopan vahvimpien yritysten esittelijänä, joten heiltä vastaanotettu tunnustus on meille suuri kunnia, kertoo Aura Light International AB:n toimitusjohtaja Martin Malmros.

Euroopan kauppakomissaari Karel De Gucht toteaa: ”Ymmärrän varsin hyvin, kuinka vaikeaa yritystoiminta nykyoloissa kansainvälisen kilpailupaineen kiristyessä kaikilla sektoreilla voi olla. Yrityksiin kohdistuva paine on valtava, mutta kaikesta huolimatta ne onnistuvat raivaamaan tiensä maailman huipulle kerta toisensa jälkeen. Eurooppa on edelleen se paikka, jossa ihmiset haluavat käydä kauppaa. Ansio Euroopan menestyksestä kuuluu suurelta osin teille.”

Kaikkien maansa edustajien tulee toimittaa kilpailuvideo tuomariston arvosteltavaksi. Lisäksi yleisö voi äänestää omaa suosikkiaan ”Kansalliseksi yleisösuosikiksi”, ja yksi osallistujista palkitaan ”Kansainvälisen yleisösuosikin” arvonimellä. Yleisöäänestys alkaa 11.11. ja päättyy 2.1.

www.businessawardseurope.com

Vantaa 25. marraskuussa 2013

Aura Light Oy

Lisätietoja:
Martin Malmros, CEO, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 40, +46 (0)730 45 83 40,martin.malmros@auralight.com
Alina Giraldo, Press Officer, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 89, +46 (0)702 86 40 02, alina.giraldo@auralight.com
Jani Heikkinen, Maajohtaja, Aura Light Oy

+358 (0)400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi

Valaistusyhtiö Aura Light toimittaa ympäristöystävällisiä valaistusratkaisuja ammattikäyttöön. Niiden avulla asiakkaat voivat vähentää kustannuksia, energiankulutusta ja valaistuksen ympäristövaikutuksia. Aura Lightin tuotteet tunnetaan pitkästä käyttöiästä, erinomaisesta laadusta ja energiatehokkuudesta, jonka ansiosta Aura Lightin ratkaisuilla voidaan vähentää energiankulutusta jopa 80 %. Aura Lightin perusta luotiin vuonna 1930 nimellä Lumalampan, ja yritys on valmistanut Long Life -loistelamppuja vuodesta 1980 alkaen. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Aura Lightin tytäryhtiöt ja jälleenmyyjät toimittavat valaistusratkaisuja ympäri maailmaa. Asiakkaat ovat pääasiassa teollisuuden, vähittäiskaupan ja julkisen sektorin edustajia. Aura Lightilla on noin 270 työntekijää, ja konsernin liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa. Lisätietoja löytyy kotisivulta osoitteesta www.auralight.com.

Avainsanat:

Lainaukset