Aura Light vastaanottaa Frost & Sullivan –palkinnon

Ruotsalainen valaistusalan yritys Aura Light on palkittu 2013 European Growth Leadership ‐palkinnolla valaisintuotekategoriassa globaalin kasvukonsultointiyrityksen Frost & Sullivanin toimesta.

Frost & Sullivan Growth Leadership -palkinto myönnetään yritykselle, joka on osoittanut saavuttaneensa suurimman yhdistetyn vuosittaisen kasvunopeuden viimeisen kolmen vuoden aikana. Painopiste keskittyy kolmeen asiaan: yrityksen ylivertaiseen asiakaspalveluun, suoraan myyntimalliin ja koko tuotelinjaan.

- Erittäin kilpaillulle valaistusalalle tulon jälkeen Aura Lightin viimeisen kolmen vuoden aikana suorittamat projektit ovat taanneet yritykselle paikan alansa ykkösten joukossa ja luoneet vahvan perustan näkemällemme kasvutahdille, kertoo Balaji Anand Sagar, Frost & Sullivanin ympäristö- ja rakennusteknologiaosaston tutkimusanalyytikko.

Frost & Sullivan palkitsi Aura Lightin seuraavin perusteluin:

”Asiakaslähtöisestä ajattelustaan tunnetuksi tullut Aura Light ottaa huolellisesti huomioon asiakkaidensa tarpeet, räätälöi ratkaisut näiden tarpeiden mukaisesti koko tuotantolinjan huomioiden ja ylläpitää vahvoja asiakassuhteita. Nämä tekijät ovat vaikuttaneet siihen, että asiakkaat luottavat valaistusprojektinsa Aura Lightin osaaviin käsiin.”

- Olemme ylpeitä, että Frost & Sullivan arvostaa ponnistelujamme LED-valaisinteknologian haasteiden selättämiseksi ymmärtämällä markkinadynamiikkaa ja asiakkaiden tarpeita, kertoo Martin Malmros, Aura Light International AB:n toimitusjohtaja ja ryhmäjohtaja. Tämä tunnustus osoittaa, että myös alan asiantuntijat arvostavat keskittymistämme kestävän kehityksen valaistusratkaisuihin.

Tukholma 22. marraskuuta 2013

Aura Light Oy

Lisätietoja:
Martin Malmros, CEO, Aura Light International AB,

+46 (0)8 564 883 40, +46 (0)730 45 83 40, martin.malmros@auralight.com
Catharina Flink, VP Product Development, Aura Light International AB

+46 (0)8 564 881 42, +46 (0)702 63 20 82, catharina.flink@auralight.com
Jani Heikkinen, Maajohtaja, Aura Light Oy

+358 (0)400 481 399, jani.heikkinen@auralight.fi

Valaistusyhtiö Aura Light toimittaa ympäristöystävällisiä valaistusratkaisuja ammattikäyttöön. Niiden avulla asiakkaat voivat vähentää kustannuksia, energiankulutusta ja valaistuksen ympäristövaikutuksia. Aura Lightin tuotteet tunnetaan pitkästä käyttöiästä, erinomaisesta laadusta ja energiatehokkuudesta, jonka ansiosta Aura Lightin ratkaisuilla voidaan vähentää energiankulutusta jopa 80 %. Aura Lightin perusta luotiin vuonna 1930 nimellä Lumalampan, ja yritys on valmistanut Long Life -loistelamppuja vuodesta 1980 alkaen. Yhtiön pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Aura Lightin tytäryhtiöt ja jälleenmyyjät toimittavat valaistusratkaisuja ympäri maailmaa. Asiakkaat ovat pääasiassa teollisuuden, vähittäiskaupan ja julkisen sektorin edustajia. Aura Lightilla on noin 270 työntekijää, ja konsernin liikevaihto on noin 70 miljoonaa euroa. Lisätietoja löytyy kotisivulta osoitteesta www.auralight.com.

Avainsanat:

Lainaukset

Olemme ylpeitä, että Frost & Sullivan arvostaa ponnistelujamme LED-valaisinteknologian haasteiden selättämiseksi ymmärtämällä markkinadynamiikkaa ja asiakkaiden tarpeita. Tämä tunnustus osoittaa, että myös alan asiantuntijat arvostavat keskittymistämme kestävän kehityksen valaistusratkaisuihin.
Martin Malmros
Balaji Anand Sagar