Aura Lightin uusi valaistusratkaisu vähentää energiankulutusta 55 %

Aura Light tuo markkinoille jälleen uuden ja ainutlaatuisen energiaa säästävän valaistusratkaisun. Ratkaisun avulla supermarketeissa voidaan vähentää energiankulutusta ja CO2 -päästöjä 55 prosentilla samalla, kun valaistusteho parantuu 60 prosenttia.

Auran uusi energiaa säästävä valaistusratkaisu auttaa asiakkaita alentamaan kustannuksia sekä pienentämään hiilijalanjälkeä ja muita ympäristövaikutuksia. Uusi ratkaisu voidaan asentaa nykyisiin järjestelmiin, joten se ei vaadi suuria investointeja. Näin valaistuksen uudistaminen maksaa itsensä takaisin noin kahdessa vuodessa. – Uuden valaistusratkaisun avulla asiakkaamme voivat alentaa kustannuksiaan merkittävästi sekä energian kulutuksessa että järjestelmän kunnossapidossa. Se parantaa myös valaistuksen laatua ja mahdollistaa ympäristöystävällisemmän toiminnan, sanoo Aura Light International AB:n toimitusjohtaja ja konserninjohtaja Martin Malmros. Tämä ratkaisu on jälleen uusi tulos AuraLightin vahvasta panoksesta vihreän ja kestävän valaistuksen puolesta. Auran energiaa säästävä valaistusratkaisu käsittää Aura Long Life -loistelampun, magneettisen liitäntälaitteen ja sytyttimen. Valonlähteenä on ainutlaatuinen lasisella suojaputkella varustettu Long Life -loistelamppu, joka on suunniteltu käyttöön + 5 °C:n lämpötilassa. Se soveltuu erinomaisesti viileäkaappeihin, jäähdytettyihin myyntihyllyköihin, jäähdytetyille myyntipöydille ja kaikkiin muihin tiloihin, joiden lämpötila on +5 °C. Aura Lightin Long Life -konsepti takaa tuotteelle 9 vuoden käyttöiän, mikä on merkittävästi pidempi kuin tavallisilla tuotteilla. Aura Light kehittää ja valmistaa Long Life -valonlähteitä ja -valaistusratkaisuja, joilla on selkeä ympäristöllinen ja kestävään kehitykseen tähtäävä vaikutus. Valonlähteiden kolme kertaa normaalia pidempi käyttöikä vähentää valaisinten ylläpitokustannuksia ja ympäristövaikutuksia kahdella kolmasosalla. Aura Lightin ratkaisut mahdollistavat energiankulutuksen vähentymisen 40-80 %, mikä osaltaan pienentää kustannuksia ja ekologista jalanjälkeä lisää. Tukholmassa 11.6. 2009 Aura Light International AB

Avainsanat: