Uusi Long Life -valonlähde Aura Lightilta

Aura Light tuo markkinoille jälleen uuden pienoisloistelampun Long Life - valonlähdevalikoimaansa. Aura Lightin Long Life -pienoisloistelampuille taataan kolme kertaa markkinoilla olevia tavallisia lamppuja pidempi käyttöikä. Tämän ansiosta tuotteen ympäristövaikutukset tuotannossa, kuljetuksissa, jätemäärässä ym. vähentyvät kahdella kolmanneksella.

Uusi Long Life -lamppu Unique-T on 3-sorminen pienoisloistelamppu. Uusi tuote on kehitetty Karlskronassa Aura Lightin omalla tutkimus- ja tuotekehitysosastolla, samassa laboratoriossa, josta vuonna 1980 lähti aikojen ensimmäinen Long Life -loistelamppu. Nyt Aura Lightin valikoimaan kuuluu jo yli 700 Long Life -tuotetta. Uusi Long Life -pienoisloistelamppu auttaa käyttäjiä säästämään sekä rahaa että ympäristöä, sillä se vähentää lamppujen vaihtokerrat kolmannekseen. – Tämä on jälleen uusi askel kestävään kehitykseen pohjautuvien valonlähteiden tarjoamiseksi erilaisia järjestelmiä varten, sanoo Aura Light Internationalin toimitusjohtaja ja konserninjohtaja Martin Malmros. Yritykset voivat säästää paljon kunnossapito-, jäte-, kuljetus- ym. kustannuksissa ottamalla käyttöön Aura Lightin Long Life -valonlähteet. Viime aikoina kehitettyjä pienoisloistelamppuja käytetään pääasiassa toimistoissa, liikkeissä ja varastotiloissa sekä ulkovalaistuksessa. Niiden keskimääräinen käyttöikä on 42 000 tuntia, mikä merkitsee tavallisessa toimistokäytössä noin yhdeksää vuotta. Vertailun vuoksi voidaan mainita, että tavallisen tuotteen käyttöikä on noin kolme vuotta. Kuten kaikki loistelamput, myös pienoisloistelamput ovat energiansäästölamppua, eli ne käyttävät saman valomäärän tuottamiseen vähemmän energiaa kuin hehkulamput. Tukholmassa 26.8.2009 Aura Light International AB

Avainsanat: