Aurinkomatkat on jälleen Suomen suurin matkanjärjestäjä

–  Lämmin kiitos uskollisille asiakkaillemme, te olette nostaneet meidät Suomen suurimmaksi matkanjärjestäjäksi, sanoo Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Timo Kousa.

Aurinkomatkat vei viime vuonna lomalle 238 600 asiakasta, ja Aurinkomatkojen markkinaosuus oli 27,2 prosenttia (Suomalaisten lentäen tehtäviä matkapaketteja järjestävien matkanjärjestäjien markkinaosuudet matkustajamäärien mukaan).

–  Asiakkaamme arvostavat suomalaisuutta, laatua, henkilökohtaista palvelua sekä käyttäjäystävällisiä digipalveluja, mikä näkyy myös korkeissa asiakastyytyväisyysluvuissamme.

– Kuuntelemme asiakkaiden toiveita ja uudistamme kohdevalikoimaamme ja matkan lisäpalveluita niin, että ne vastaisivat mahdollisimman monen lomatoiveisiin.

Onnistuneeseen lomaan vaikuttaa maan ja lomakohteen lisäksi moni muukin asia: helppous, turvallisuus, matkan kesto ja räätälöitävyys, lähtöpäivä, majoitusvaihtoehdot, paikallisuus, hinta, lisäpalvelut ja lentoyhtiö, jonka siivin lomalle lähdetään.

– Me haluamme tarjota mahdollisimman vastuullisen tavan lomailla, ja Aurinkomatkojen lomat lennetään aina Finnairin suorin lennoin.

Vastuullisuus kuluu Aurinkomatkoilla jokaiselle ja tänä vuonna vastuullisuus on nostettu erityisen voimakkaasti kaiken toiminnan ytimeen. Aurinkomatkat sai viime vuonna tunnustusta Suomen vastuullisimpana matkanjärjestäjänä ja se on arvokas tunnustus, jonka eteen tehdään töitä.

Viime vuonna asiakaspalvelua ja tuotevalikoimaa kehitettiin monella tavalla. Asiakaspalvelun aukioloaikoja pidennettiin, sosiaalisessa mediassa lisättiin palveluresursseja, Aurinkomatkat-sovellus otettiin käyttöön kaikissa kohteissamme ja verkkokaupan toiminnallisuutta uudistettiin monipuoliseen ja mittavaan asiakaskuunteluun perustuen.

– Digitaalisen kehityksen lisäksi olemme syventäneet yhteistyötä lomakohteiden paikallisten yhteistyökumppaniemme kanssa. Pitkäaikaiset paikalliset yhteistyökumppanit ovat tärkeitä onnistuneen loman takaajia, samoin suomenkielinen 24/7 palvelu, jota huippuosaavat oppaamme tarjoavat.

Aurinkomatkat on Matkamessuilla Helsingissä 17.-20.1.2019 tutulla paikalla 6k50. Tervetuloa!

Aurinkomatkan voi varata vaivattomasti verkkokaupasta tai puhelimitse myyntipalvelusta. Aurinkomatkojen tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluvat mm. Aurinkomatka-paketit ja Kaupunkilomat.