200 000:s Citroën DS3 valmistunut

Citroënin Poissyn tehtaan tuotantolinjalta Ranskassa rullasi keskiviikkona 14.11. ulos 200 000:s Citroën DS3. Juhla-auto tullaan luovuttamaan espanjalaiselle asiakkaalle. Kaikki Citroën DS3- mallit valmistetaan Ranskassa.

Citroën toi markkinoille rinnakkaisen DS- tuoteperheen ensimmäisen mallin keväällä 2010. Uuden DS3- mallin olemus luotiin kolmen pääkäsitteen ympärille: yllätyksellisyys, houkuttelevuus ja dynaamisuus. Saavutettu merkittävä tuotantomäärä vain hieman yli kahden vuoden aikana kertoo mallin saamasta suuresta suosiosta.

Personoi oma autosi - yksilöllinen ja siksi mieleinen

Citroën DS3:een on saatavana useita väri- ja verhoiluteemoja, joiden avulla voidaan korostaa auton muutenkin voimakasta luonnetta. Teemat heijastelevat käyttäjänsä elämäntapaa ja mieltymyksiä. Ne antavat korille ja matkustamolle tärkeän viimeisen silauksen, omistajan valitseman ilmeen. DS3 antaa asiakkaalle valinnan vapauden räätälöidä itselleen mieleinen designauto, joka houkuttelee lähtemään tien päälle.

Mallisto ja tuotanto laajenevat

Mallisarjan myynnin odotetaan edelleen kasvavan tulevaisuudessa uusien markkina-alueiden mukaantulon ja ensi keväänä tapahtuvan malliston laajenemisen myötä.

Keväällä 2013 Citroën DS3-mallisto laajenee kangaskatolla varustetulla Cabrio-mallilla.

Uutuuden kangaskatto rullataan sähköisesti kokoon takaluukun kanteen sijoitetun kromatun tukitangon päälle. Katto voidaan avata ja sulkea sähköisesti myös auton liikkuessa, aina120 km/hnopeuteen saakka. Avautuminen ja sulkeutuminen tapahtuvat 16 sekunnissa.

Kuluvan vuoden aikana Citroën DS3:n myynti on alkanut myös Kiinassa ja Brasiliassa.

GSM +358 400 210 490