C1 UUDISTUU – UUSI TYYLI, VÄHEMMÄN KULUTUSTA JA PÄÄSTÖJÄ

Viimeisten kuukausien aikana Citroën on joko kohottanut kasvoja automalleiltaan tai kokonaan uudistanut niitä. Muutoksen tai muokauksen alla ovat ollet C2, C4, C5 sekä Berlingo. Nyt vuorossa on merkin pienin automalli C1. Uudistunut C1 kuvastaa Citroënin vahvaa sitoutumista ympäristöasioihin sekä vahvistaa merkin linjaa laatuajattelun suhteen.

Ulkoisesti C1 jatkaa aiemmin uudistuneen isosiskonsa C2:n viitoittamalla tiellä saamalla kauttaaltaan hiotumman ilmeen. Puhuttelevin muutos löytyy auton etuosasta, jota on muokattu kurvikkaammalla puskurilla, joka antaa autolle voimmakkaamman olemuksen. Sisustuksen suhteen muutokset ovat maltillisia ja ne tarjoavat verhoiluun elegantit värivaihtoehdot.

C1 on varustettu suorituskykyisillä moottoreilla, jotka yhdistettynä auton keveyteen takaavat alhaisen polttoaineen kulutuksen. Uudistunut C1 jatkaa Citroënin lanseeraamaa ympäristöystävällistä linjaa alentamalla CO2 – päästöt 1,0i bensiinimoottorisessa versiossa vaivaiseen 106 g/km. Samaisella moottorilla varustettun C1:n yhdistetty EU-kulutus on vain 4,5l/100km.

Uudistunut C1 astuu markkinoille Euroopassa vuoden 2009 alkupuolella.

Lisätietoja:
Hanna Räisänen, viestintäkoordinaattori, Auto-Bon Oy, 050 351 2674

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.