C5 Business Packin varustelu parani entisestään - ESP kaupan päälle

Tiedotusvälineille 26.8.2003 C5 Business Packin varustelu parani entisestään ESP kaupan päälle Citroën C5:n Business Pack -varustepaketti sai merkittävän parannuksen, kun siihen lisättiin ESP-ajovakaudenhallintajärjestelmä. Jo ennestään 850 euron hintainen varustepaketti sisälsi useita turvallisuutta, mukavuutta ja tyyliä lisääviä varusteita. Citroën C5 Business Packiin kuuluu nyt muun runsaan varustelun lisäksi ESP-ajovakaudenhallintajärjestelmä, joka auttaa kuljettajaa pitämään auton hallinnassaan yllättävissä tilanteissa. ESP:n lisäämisestä huolimatta C5 Business Pack on saman hintainen kuin aiemminkin. Business Pack ESP -varustepaketti on saatavissa kaikkiin C5:n 1,8- (ei automaatti) ja 2,0-litraisiin SX-malleihin. Business Packin hinta on 850 euroa, eikä se siten lisää autoedun verotusarvoa. ESP-järjestelmän lisäksi C5 Business Pack sisältää muun muassa vakionopeussäätimen, peruutustutkan, nahkapäällysteisen ohjauspyörän, automaattisesti himmentyvän taustapeilin ja valaistun etujalkatilan. Kun auto on pysäköity, kääntyvät sivupeilit automaattisesti kylkiä vasten helpottaen kulkua muun muassa ahtaissa parkkihalleissa. Myös metalliväri, Moara-plyyshiverhoilu ja kynnyslistat kuuluvat C5 Business Packin 850 euron hintaan. Lisätietoja: Risto Immonen, markkinointi- ja tiedotuspäällikkö 010 569 7225 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/26/20030826BIT00660/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/26/20030826BIT00660/wkr0002.pdf

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.