Christian Streiff nimitettiin PSA Peugeot Citroën –yhtymän uuden hallintoneuvoston puheenjohtajaksi

Tänään pidetyssä kokouksessa nimitettiin PSA Peugeot Citroën –yhtymän uusi hallintoneuvosto. Hallintoneuvoston jäsenet seuraavaksi nelivuotiskaudeksi ovat:

Christian Streiff, puheenjohtaja
Frédéric Saint-Geours, Peugeot
Gilles Michel, Citroën
Grégoire Olivier
Roland Vardanega

Uuden hallintoneuvoston jäsenet vastaavat sekä tulevaisuuden Peugeotin ja Citroënin mallistoista, markkinoinnista että yhtymän autojen kehittämis- ja valmistusresursseista.

Hallintoneuvosto antoi samalla kunnianosoituksen Jean-Martin Folzille, hänen huomattavasta panoksestaan PSA:n kehittymiselle vuodesta 1997 lähtien sekä Claude Satinetille, hänen jäädessä nyt eläkkeelle, Citroënin mittavasta työsuorituksesta.

Lisäksi Robert Peugeot nimitettiin hallintoneuvostoon Sociéte Fonciére, Financiére et de Participations-FFP:n edustajana.

Lisätietoja:
Peugeot: Maan Auto Oy, Riitta Luomala, puh 010 348 1202
Citroën: Auto-Bon Oy, Risto Immonen, puh 010 569 7225

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.