Citroën C3 Picassolle useita kunniamainintoja Englannissa

Uusi Citroën C3 Picasso on saavuttanut mainetta ja kunniaa englantilaisten autoalan julkaisujen arvioinneissa. Tuorein menestys on ”Supermini MPV of The Year”- tittelin nappaaminen englantilaisen Auto Express- lehden vuotuisessa kilvassa. Englannin laajalevikkisimpiin autoalan julkaisuihin lukeutuva Auto Express painottaa valintaperusteluissaan uuden Citroën C3 Picasson ilmentävän hienolla tavalla Citroënin ”Creative Technologie”-suunnittelufilosofiaa. Muotoilu, älykkäät tilaratkaisut ja käytännöllisyys yhdistettynä luokan suurimpiin tiloihin olivat ylittämätön yhdistelmä tämän vuotuisessa arvioinnissa. Citroën C3 Picasso on tähän saakka saavuttanut Englannissa korkeimmat pisteet yhteensä neljässä merkittävässä arvioinnissa. Auto Express-lehden ykköstilan lisäksi uutuus on voittanut Top Gear-ohjelman perheautojen ”Family Car Of The Year”-palkinnon, saavuttanut ykköstilan johtavan dieselmoottoristen autojen maailmaa valottavan What Diesel-lehden ”Car Of The Year Awards”-listauksessa ja yritysautoihin keskittyvän Fleet World Honours-lehden ”Design of The Year”-palkinnon.