Citroën C4 Cactus nähdään kesäkuussa uimastadionilla

Vesilautailu kaapelin varassa on yksi maailman nopeimmin kasvavista uusista urheilulajeista. Siinä on juuriltaan samaa ennakkoluulottomuutta kuin Citroënin C4 Cactus-mallissa. Molemmat uutuudet esitellään ensimmäisessä laajamittaisessa wakeboarding-kilpailussa Helsingin uimastadionilla 7.6.2014.

Uusi laji Cablewake eli vesilautailu kaapelin varassa perustuu siihen, että lautailija saa vauhdin ympäristöystävällisestä ja lähes äänettömästä moottoroidusta kaapelista. Kesäkuussa kaapelirata tuodaan uima-altaaseen ja stadionin uimarit siirtyvät päiväksi yleisön puolelle todistamaan, kuinka korkeita ilmalentoja ja näyttäviä temppuja wakeboardaajien on mahdollista tehdä erilaisten hyppyreiden avulla.

Suomalaisista Citroën Wake the Stadiumissa kisaavat muun muassa wakeboardingin kärkinimet Markus Heikkilä ja Kristiina Nyman. Lisäksi lajin huippuja edustavat muualta Euroopasta ja Venäjältä saapuvat kilpailijat. Näyttävän wake-kilpailun lisäksi uimastadionilla on luvassa muun muassa DJ, skeittikoulu ja -kilpailu sekä SUP-lautailua kaikille.

Uuden tyylisuunnan Citroën C4 Cactus

Suurta mielenkiintoa kaikkialla Euroopassa herättänyt uuden tyylisuunnan Citroën C4 Cactus lanseerataan Suomessa kesän jälkeen. Sitä pääsee ennakkoon ihastelemaan eräissä valikoiduissa yleisötilaisuuksissa, kuten ensimmäisenä Citroën Wake the Stadium-tapahtumassa, ennen myynnin aloitusta.

Citroën C4 Cactus esiteltiin ensimmäisen kerran Geneven Autonäyttelyssä maaliskuussa, jossa se säväytti edustamalla nykyaikaan sovitetulla tyylipuhtaalla tavalla automerkin perustajan Andre Citroënin näkemystä käytännöllisestä autoilusta. Hänen ajatusmaailmansa mukaan auton piti olla persoonallisesti muotoiltu, teknisesti luotettava, pelkistetty olematta tylsä ja edistyksellisesti lähestyä autoilua käytännöllisyyden kautta. Esteettinen muotoilu yhdessä tarkkaan hiottujen yksityiskohtien kanssa sai näyttelyvieraat tutustumaan tulevaan uutuuteen huolellisesti. Sisustuksessa minimalistinen tyylikkyys huokuu kojelautaan sijoitetusta asiakirjalokerosta, jonka kansi ja avausmekanismi muistuttavat arvokkaan käsilaukun kansiosaa. Sama linja jatkuu ovien sisäkahvoissa, jotka on valmistettu tukevasta, korkealuokkaisesta nahasta.

Erittäin kilpailukyisistä hinnoistaan huolimatta C4 Cactus lähestyy autoilua uudesta rohkean käytännöllisestä näkökulmasta. Citroën C4 Cactus-malliston hinnat alkavat 17 990 eurosta.

Lisätietoja tapahtumasta:

www.wakethestadium.fi

www.facebook.com/wakethestadium

Lisätietoja Citroën C4 Cactus-mallistosta:

GSM +358 400 210 490

Avainsanat: