CITROËN DS4: Maailman kaunein auto

Citroën DS4, järjestyksessään toinen uuden DS- malliston autoista, on saavuttanut ykköstilan ”Most Beautiful Car of the Year”- äänestyksessä. Internetissä toteutettuun valintaan osallistui yli 60 000 äänestäjää 62:sta eri maasta. Kilpailun takana oli nyt jo 26. kerran järjestetty International Automobile Festival.

Citroën DS4, Pariisin Autonäyttelyssä lokakuussa 2010 ulkoasultaan ensiesitelty uutuus, alleviivaa Citroënin tunnuslausetta ”Creative Technologie”.  DS- linjan toteutuksen kulmakivet - muotoilu, ajo-ominaisuudet ja hienostuneisuus - tukevat vahvasti merkin tunnuslausetta.

Uusi Citroën DS4 tuodaan parrasvaloihin myös sisustaltaan markkinoille valmiina autona maaliskuussa Geneven Autonäyttelyssä. Suomeen ensimmäiset autot saadaan myöhemmin kuluvan vuoden keväällä.

Auto-Bon Oy on maahantuonut Citroënia vuodesta 1981. Citroënin historia Suomessa on kuitenkin vanhempaa perua: jo vuonna 1934 Korpivaaraan kuulunut Autoliike Teho solmi edustussopimuksen Citroënin kanssa.