Citroënin automyyjät antavat Suomen parasta palvelua naisasiakkaille

Myydyimpien automerkkien palvelu tutkittiin ensimmäistä kertaa Suomessa. Auto Bild Suomi – lehti laittoi Suomen kymmenen eniten myydyn automerkin palvelun paremmuusjärjestykseen. Lähes 250 testikäyntiä paljastivat, että huippupalvelun taitaa vain muutama merkki.

Palvelu 1 – ostotutkimuksen parhaaseen kokonaistulokseen ylsi Nissan. Parhaan kokonaistuloksen lisäksi myönnettiin kaksi kunniamainintaa, Citroënille parhaasta palvelusta naisasiakkaille ja Toyotalle palvelun tasalaatuisuudesta. Tutkimustulokset julkistettiin keskiviikkona 7.9.2005 Helsingissä. Citroën keräsi korkeimmat kokonaispisteet naisasiakkaiden joukossa, joita oli tutkimuksessa noin 30 prosenttia koko testiasiakasmäärästä. ”Olen erittäin iloinen tästä tutkimustuloksesta” sanoi Citroënin maahantuojan Auto-Bonin viestintäpäällikkö Risto Immonen vastaanottaessaan palkintoa päätoimittaja Jarmo Markkaselta ja Sanoma Magazines Finlandin johtaja Eija Toiviaiselta. ”Naisajajat ovat meille tärkeä kohderyhmä ja on erinomaista, että he myös arvostavat tarjoamaamme palvelua. Lisäksi kokonaistuloksissa menestyimme varsin hyvin. Olimme keskiarvon yläpuolella ja samalla prosenttipistemäärällä kuin Volvo”. ”Tämä ensikertaa Suomessa tehty tutkimus on varsin laaja. Käymme sen tulokset tarkasti läpi ja parannamme edelleenkin palveluamme” Lisätietoja: Risto Immonen, viestintäpäällikkö, puh 010 569 7225

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.