Janne Tuohino Ruotsin rallissa jo kuudentena

Kolmentoista ajetun erikoiskokeen jälkeen Janne Tuohino nousi Citroën WRC:llä tuloslistassa jo kuudenneksi -3.28 kärjestä jääneenä. Lauantain seitsemän EK:n urakan päätti Hagforsissa illalla ajettu 1,86 kilometrin yleisöerikoiskoe Hagfors Sprint 2.

”EK 12:sta jäimme kärjestä eniten eli 36,7 sekuntia. Se oli pitkä, lähes 40 kilometrin pätkä. Rengastus oli väärä, emme voineet ajaa kovemmin. Valinnanvaraa ei kuitenkaan ollut, huollossa olisi pitänyt olla vielä lisää rengassettejä” Janne manasi lauantai-iltana. ”Mutta ei huolta, huomenna hyökätään. Mattias Ekström on lähes samassa ajassa kuin me. Katsotaan miten Citroën saa Mitsubishit kiinni huomenna, automme pelaa erinomaisesti ja fiilis on loistava”, Janne lisäsi Hagforsissa. Sunnuntaina Uddeholm Swedish Rally 2006 jatkuu kello 8.50. Lesjöfors 1 on 10.48 km:n erikoiskoe. Kolme sunnuntain erikoiskoetta ajetaan kaikki kahteen kertaan. Ralli päättyy iltapäivällä Karlstadiin.

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.