KIMI RÄIKKÖNEN CITROËNILLA RALLIN MM-SARJAAN

Formula 1-maailmanmestari Kimi Räikkönen siirtyy rallin MM-sarjaan. Räikkönen osallistuu kauden 2010 rallin MM-sarjaan Citroën C4 WRC:llä. Hänen kartanlukijanaan toimii 62 MM-rallin kokemuksella Kaj Lindström. Kimin ohjelma kattaa koko sarjan, poislukien Uuden Seelannin MM-ralli.

Kimi Räikkönen tunnetaan asiantuntevana ja innokkaana rallin ystävänä. Hän kokeili rallia päättyvällä kaudella yksityistallin autolla ällistyttäen nopeudellaan ja puhtailla ajolinjoillaan jo ensimmäisessä rallissaan, Arctic Lapland Rallyssa tammikuussa 2009. Formula-kilpailuiden lomassa hän ehti ajaa talvisen aloituksen lisäksi mm. Suomen MM-rallin elokuussa. - Kiitos Red Bullin minulla on nyt mahdollisuus osallistua kilpailuihin sarjan parhaalla autolla, iloitsee Kimi Räikkönen. Kimi Räikkönen tulee osallistumaan kilpailuihin Citroënin Junior Teamin autolla. Junior Team saa käyttöönsä teknisesti samanlaiset Citroën C4 WRC-autot kuin tallin ykköskuumat Sebastien Loeb ja Dani Sordo. Tallikaverina Räikkösellä on Sébastien Ogier. - Olemme ylpeitä, että Kimi Räikkönen valitsi Citroënin. Meillä on hyvä yhteistyö Red Bullin kanssa ja olemme vakuuttuneita, että voimme antaa hänelle kantavat siivet kaudelle 2010, sanoo Citroën Racingin johtaja Olivier Quesnel.

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.