LUHTA TEKI MERKITTÄVÄN YHTEISTYÖSOPIMUKSEN CITROËN RACINGIN KANSSA

Citroën Racing –rallitiimi on tehnyt  L-Fashion Groupin Luhta-tuotemerkin kanssa mittavan yhteistyösopimuksen. Luhta toimittaa vaatteet Sebastian Loebille, Mikko Hirvoselle ja Jarmo Lehtiselle sekä koko 200 hengen tiimille. Suunnittelu perustui Luhdan tämän vuoden mallistoon, josta valittiin ralliin parhaiten sopivat tuotteet ja materiaalit.  Luhdan logo tulee näkymään vaatteissa, autoissa ja kuljetuskalustossa. Tiimin vaatteiden lisäksi Citroën Boutique myy jatkossa Luhdan valmistamia ja suunnittelemia fanituotteita.

Mikko Hirvonen on tyytyväinen suomalaisesta yhteistyökumppanista: ”Olen tosi ylpeä suomalaisuudesta ja hienoa, että tallin uusi virallinen vaatettaja on suomalainen Luhta. Olen ennenkin tehnyt yhteistyötä L-Fashion Groupin kanssa ja mukavaa jatkaa tuttujen kanssa uudessa tallissa. Punainen väri vaatteissa ja muuallakin on tiimille yhtenäistävä ja tärkeä juttu. Uudet tiimivaatteet ovat mielestäni hyvännäköiset ja laadukkaat."

”Olemme todella tyytyväisiä, että Citroën Racing valitsi Luhdan viralliseksi vaatettajakseen. Aloite tuli tallilta itseltään. Yhteistyö lisää näkyvyyttämme merkittävästi. Luhta on kansainvälinen merkki ja TV:n välityksellä saamme näkyvyyttä eri markkina-alueilla. Tärkeissä vientimaissa kuten Ranskassa hyödynnämme yhteistyötä enemmänkin. Suomalaisittain tästä tuli vielä kiinnostavampi Hirvosen ja Lehtisen siirryttyä Citroënille” sanoo Luhdan Brand Manager Panu Suominen.

Lisätietoja:

L-Fashion Group Oy, www.luhta.fi