PSA Peugeot Citroën vahvistaa aloittaneensa neuvottelut yhteistyön laajentamismahdollisuuksista Mitsubishi Motorsin kanssa

PSA Peugeot Citroën –yhtymä on tehnyt menestyksekästä yhteistyötä Mitsubishi Motors Corporationin kanssa viime vuosina kolmella liiketoiminta-alueella: - tuotekehitysyhteistyö citymaastureiden osalta (Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007 ja Citroën C-Crosser) - uusien ympäristöystävällisten täyssähköautojen kehittäminen (Mitsubishi i-MiEV, Peugeot iOn, Citroën C-Zero) - yhteistehtaan rakentaminen Venäjälle, Kalugan kaupunkiin PSA Peugeot Citroën -yhtymä vahvistaa aloittaneensa neuvottelut yhteistyön laajentamismahdollisuuksista koskemaan mahdollista strategista kumppanuutta Mitsubishin kanssa.

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.