• Auto-Bon Oy/

Suorituskykyä ja varusteita edullisemmin kuin koskaan; Uusi C4 VTRS laajentaa Citroënin mallistoa

Citroën tuo markkinoille uuden C4 VTRS-mallin, jonka moottorivalikoimassa on sekä kaksilitrainen bensiinimoottori että hiukkassuodattimella varustettu HDi-diesel. Uutuusmallin hinnat alkavat 21 990 eurosta.

Citroën C4 VTRS:stä on tarjolla viisi eri versiota. Kolmioviseen Coupé-korimalliin VTRS-varustelun saa kaksilitraisen 103 kW (140 hv) tehoisen bensiinimoottorin yhteydessä. Viisiovisessa Berlinessä VTRS-version voimanlähteeksi voi valita C5-mallistosta tutun kaksilitraisen hiukkassuodattimella varustetun HDi-dieselmoottorin, jonka suurin teho on 100 kW (136 hv).

Citroën C4 VTRS:n vakiovarustelu on erittäin kattava ja malli on kilpailukykyisesti hinnoiteltu, mikä tuo sen entistä suuremman asiakaskunnan ulottuville. C4 VTRS:n varusteisiin kuuluvat muun muassa täysautomaattinen kaksialueilmastointi, ESP-ajonvakautusjärjestelmä, kuljettajan istuimen ristiseläntuen säätö, nahkaverhoiltu ohjauspyörä, sähkösäätöiset sivuikkunat edessä ja takana, kokoontaitettava tavaratilan lokerikko, 12 voltin virtapistoke keskikonsolissa, etu- ja takaistuimen keskikyynärnoja säilytyslokerolla, CD-radio ohjauspyöräsäätimillä ja parfymointijärjestelmä. VTRS:n ohella kaikkien C4-mallien vakioita ovat muun muassa lukkiutumattomat ABS-jarrut, hätäjarrutustehostin, kuusi turvatyynyä, ajotietokone vakionopeudensäädin ja nopeudenrajoitin.

Citroën C4 2.0i 16v VTRS Coupén hinta on 21 990 euroa. Viisiovisten VTRS-mallien hinnat alkavat käsivalintaisella vaihteistolla ja bensiinimoottorilla varustetun version 22 400 eurosta. Automaattivaihteisena auton hinta on tuhat euroa enemmän. Dieselmallien hinnat ovat 26 400 (käsivalintainen) ja 28 400 euroa (automaattivaihteisto).