Toni Gardemeister ja Janne Tuohino kutsuvat lehdistötilaisuuteen

Järjestämme lehdistötilaisuuden keskiviikkona 10.5.2006 alkaen kello 13.00 Vantaalla Veho Koivuhaassa!

Tervetuloa huomenna Veho Koivuhakaan (Mäkituvantie 3, 01510 Vantaa) lehdistötilaisuuteen, jossa kaksi suomalaista rallikuljettajaa kertovat tämän kauden suunnitelmistaan. WRC MM-rallikalenterissa kuusi rallia on jo ajettu mutta kymmenen vielä edessä. Tule kuulemaan Toni Gardemeisterin ja Janne Tuohinon ajatuksia kaudelle 2006. Tarjoilun vuoksi pyytäisin jo ennakkoon ilmoittautumista: risto.immonen@veho.fi tai p. 010 569 7225

Auto-Bon Oy maahantuo, markkinoi ja myy jälleenmyyjäverkostonsa välityksellä Citroen- DS- ja Peugeot-merkkisiä henkilö- sekä tavara-autoja, niiden varaosia, tarvikkeita ja niihin kytkeytyviä palveluja kuluttajille Suomessa sekä vastaavasti Peugeot-merkin tuotteita Baltiassa. Auto-Bon Oy kuuluu Bassadone Automotive Groupiin ja sen maahantuomien tuotteiden jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.