• Auto-Bon Oy/

Toni Gardemeister Kreikan MM-rallin ensimmäisen erikoiskokeen jälkeen; Olympiastadionilla upea tunnelma!

Super EK ”Oaka 1” oli pituudeltaan 2,8 kilometriä ja se ajettiin kunniakkaalla stadionilla. Gardemeister oli EK:n jälkeen kahdeksantena.

-Auto tuntui yliohjautuvan aikalailla. Osansa teki varmasti sorarenkaat, stadionilla kun ajettiin asvaltilla. Pari kertaa hain vaihdetta. Huomenna päästään oikeille pätkille ja on mielenkiintoista nähdä mikä on vauhti soralla. Kreikan MM-rallissa erikoiskokeet ajetaan kahteen kertaan. Keskinopeudet ovat kovat ja jos edellinen auto on nostanut esiin maakiven, voi ralli päätyä lyhyeen. -Pitää ajaa kovaa, mutta varoa tielle esiin tulleita kiviä. Citroën on erilainen ajettava kuin aikaisemmat autoni, sitä ajetaan suorassa linjassa eikä luisussa, Gardemeister toteaa. -Auto on hyvä ajettava ja tähtään kolmen parhaan joukkoon Akropolis-rallissa. Lisätietoja, Auto-Bon Oy, Risto Immonen, viestintäpäällikkö, 010 569 7225