Toni Gardemeister neljäntenä Kreikan MM-rallissa

-Pistesijoista ajaminen oli tiukkaa taistelua rallin loppuun asti, perjantaina kovan tällin saanut käsi ei onneksi pahemmin haitannut ajamista. Loppua kohden pystyin parantamaan ajamistani. Perjantaina ja lauantaina ajoin kaasu pohjassa ja yritin ehkä liikaa. Muutin sunnuntaina ajotyyliäni; ajoin rauhallisemmin, otin pyöreämmät ajolinjat ja jarrutin aikaisemmin. -Kreikan viimeinen erikoiskoe oli ylivoimaisesti huonokuntoisin, mitä olen koskaan ajanut. Tie oli kokolailla kivikkoa. Väistelin suurimpia kiviä tavoitteena päästä ehjänä maaliin - tuloksena olikin neljäs sija ja paras yksityistalli. -Saksan rallissa tavoitteenani on palkintopalli ja siis vähintään kolmen parhaan joukkoon. Voin ajaa kovemmin heti rallin alusta alkaen, koska tiedän nyt jo mihin Citroën pystyy, Gardemeister toteaa Astra tiimin päällikkö Luca Pregliasco kehuu Tonin ajamista. -Tonilla oli ennen rallin alkua takana vain 15 harjoituskilometriä Citroënin ratissa, hän pystyi parantamaan ajamistaan heti ensimmäisen EK:n jälkeen. Sunnuntaina Gardemeister oli autossa jo kuin kotonaan. -Saksan ralliin lähdemme paljon paremmilla odotuksilla. Kreikan huonokuntoisilla teillä Citroën näytti luotettavuutensa. Ja lisäksi Toni saa harjoitella asvaltti Citroënilla lähes 100 km:n harjoitusajon, Pregliasco kertoi Kreikan rallin jälkeen. Lisätietoja, Auto-Bon Oy, Risto Immonen, viestintäpäällikkö, 010 569 7225