Autoliiton uusimman palvelukeskuksen avajaisia vietetään Iisalmessa

20.11.2018

Autoliiton uusimman AL-autopalvelukeskuksen avajaisia juhlitaan keskiviikkona 21.11. ja torstaina 22.11. Iisalmessa.

Autoliiton AL-autopalvelukeskusten verkosto laajenee jälleen uudella toimipaikalla, kun AL-autopalvelukeskus Iisalmi juhlii avajaisiaan keskiviikkona ja torstaina. Kyseessä on Autoliiton 15. toimipiste Helsingin Hämeentiellä sijaitsevan pääkonttorin lisäksi. Autoliiton ensimmäiset AL-autopalvelukeskukset on perustettu yhteistyössä hinauskumppaneiden kanssa, mutta nykyisin Autoliitto kehittää moniyrittäjäpohjaisia palvelukeskuksia. Iisalmen toimipiste jatkaa tällä linjalla.

”Yrittäjät kaikissa AL-autopalvelukeskuksissa toimivat itsenäisinä yrityksinä, mutta autopalvelukeskus toimii Autoliiton ilmeen alla. Autoliitto saa AL-autopalvelukeskusten kautta näkyvyyttä ja Autoliiton palvelut lähelle jäseniä ja muita asiakkaita. Yrittäjät hyötyvät puolestaan Autoliiton vahvasta tuotemerkistä, kampanjoista ja yhteisestä markkinoinnista. Autoliiton jäsenet saavat lisäksi jäsenetuja”, Autoliitto ry:n omistaman AL-palvelut Oy:n toimitusjohtaja Ari Rajala kertoo.

AL-autopalvelukeskus Iisalmessa toimivat avajaisvaiheessa pikaöljynvaihtoihin ja muihin yleisimpiin huoltopalveluihin, kuten nesteiden, polttimoiden ja suodattimien vaihtoihin sekä ilmastointi- ja jarruhuoltoihin erikoistunut Öljypiste Oy ja muun muassa vetokoukkuja ja peruutustutkia asentava Koukkupaja Oy. Toimipisteessä on myös AL-shop, josta voi hankkia jäsenhintaan Autoliiton kaupan tuotteita. Myöhemmin palvelukeskuksen tarjonta laajenee vielä yhdellä yrityksellä.

AL-autopalvelukeskus Iisalmi sijaitsee osoitteessa Karjalankatu 23, Iisalmi. Autopalvelukeskuksen virallisia avajaisia vietetään keskiviikkona 21.11. klo 10-19 ja torstaina 22.11. klo 9-16, jolloin asiakkaille on erikoistarjouksia.

Autoliitto, Matti Laaksonen, kenttäpäällikkö
Puh. 040 457 1162, matti.laaksonen(at)autoliitto.fi