Tervetuloa Operaatio Lumihiutaleen yhteislähtöön

Lehdistökutsu
13.12.2018

Autoliiton yleisen tiepalvelun vapaaehtoisten Operaatio Lumihiutale käynnistyy lauantaina 15.12. seremoniallisilla yhteislähdöillä jo 50. kerran.

Autoliiton yleisen tiepalvelun tunnetuin ja pitkäaikaisin tapahtuma Operaatio Lumihiutale järjestetään 15.12.2018-1.1.2019 jo 50. kerran. Operaatio Lumihiutaleen aikana Autoliiton vapaaehtoiset tiepalvelumiehet ovat jatkuvassa valmiudessa lähdössä auttamaan tien päällä pulaan joutuneita.

Operaatio Lumihiutale käynnistyy perinteiseen tapaan yhteislähdöillä, joissa pääsee tutustumaan tiepalvelumiehiin, heidän ajoneuvoihinsa sekä Autoliiton yhteistyökumppaneiden hinausautoihin.

Operaatio Lumihiutaleen Pohjois-Suomen yhteislähtö tapahtuu Kemin Kauppatorilta (Kauppakadun ja Torikadun risteys) lauantaina 15.12.2018. Tiepalvelumiehet kokoontuvat paikalle klo 12 alkaen. Operaation avauspuheenvuorot pidetään klo 12.30 ja tapahtuma päättyy tiepalveluautojen kulkueeseen eli nk. ”vilkkuajoon” klo 13.

Tervetuloa!

Autoliitto, Teppo Vesalainen, koulutuspäällikkö