10 000 euron VALOISA SUOMI -kilpailu päättyi – voittaja julkistetaan ensi viikolla

Report this content

Kempele, 8. kesäkuuta 2017 Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi helmikuussa käynnistetty VALOISA SUOMI -kilpailu lähenee loppuaan. Kilpailuaika on päättynyt ja raati on kokoontunut arvioimaan kisaan lähetettyjä töitä.

Kilpailun tarkoituksena on ollut juhlistaa kotimaisen designin arvoa ja vahvaa suomalaista valaisin- ja valaistusosaamisen perinnettä, sekä muistuttaa oikeanlaisen valaistuksen merkityksestä monipuolisen hyvinvoinnin tuottajana. Kisaan saapui määräaikaan mennessä töitä useilta suomalaisen muotoilun ja designin huipputekijöiltä, joten raati saa eteensä haastavan tehtävän. Raadin puheenjohtaja, Greenled Oy:n toimitusjohtaja Pertti Tahvanainen kertoo, että kilpailutyöt ovat erittäin kovatasoisia, mutta uskoo voittajan kuitenkin selviävän ongelmitta. ”Meillä on selvä näkemys siitä, mitä odotamme hyvältä valaisinsuunnittelulta. Design ja teknologia hyvässä sopusoinnussa tuottavat parhaan lopputuloksen.”

Palkintosumman lahjoittaja, valaisinratkaisujen toimittaja Greenled Oy on kempeleläinen yritys, joka siirsi muutama vuosi sitten kaiken tuotantonsa Kiinasta takaisin Suomeen. Yritys kasvaa voimakkaasti ja sillä on jo tytäryhtiöt Ruotsissa ja Saksassa. VALOISA SUOMI -kilpailun voittaja julkistetaan torstaina 15.6.

Lisätietoja:

Greenled Oy:
Pertti Tahvanainen, Toimitusjohtaja
pertti.tahvanainen@greenled.fi
www.greenled.fi

Linkki kilpailukutsuun

Greenled Oy on Suomen johtava energiaa ja ympäristöä säästävien LED-valaistusratkaisujen kokonaistoimittaja, joka on keskittynyt vastaamaan yritysten sekä julkisen sektorin valaistustarpeeseen kotimaassa sekä kansainvälisesti. Kempeleessä tuotteensa itse valmistava Greenled on perustettu vuonna 2010 ja sen toimipisteet sijaitsevat Kempeleen lisäksi Vantaalla ja Tampereella sekä yrityksellä on tytäryhtiö Greenled GmbH Saksan Speyerissa.

Pikafaktat

Suomi 100 - juhlavuoden kunniaksi helmikuussa käynnistetty VALOISA SUOMI -kilpailu on päättynyt. Voittaja julkistetaan 15.6.

Lainaukset

Pertti Tahvanainen, toimitusjohtaja, Greenled Oy