Barona yhteistyöhön nuorten urheilijoiden kanssa

Barona on solminut yhteistyösopimukset kolmen nuoren suomalaisen urheilijan kanssa. Sponsorointiyhteistyö on osa Baronan halua olla mukana mahdollistamassa nuorten suomalaisten lahjakkuuksien tietä kansainväliseen menestykseen Unelmien mahdollistaja -konseptin avulla. Ensimmäisenä mukaan on valittu nuoret urheilijat: tennislupaus Oona Orpana, golffari Albert ”Hippu” Eckhardt ja pituushyppääjä Roni Ollikainen.

Oona Orpana – 14-vuotias tennislupaus
Oona Orpana edustaa HVS:ää ja harjoittelee Jarkko Nieminen Tennis Academyssä. Superlahjakas Oona aloitti tenniksen 5-vuotiaana Haminassa. Kaksi vuotta sitten koko perhe muutti Helsinkiin voidakseen edistää Oonan kansainvälistä tennisuraa. Oona on pelannut menestyksekkäästi niin suomalaisilla kuin kansainvälisilläkin kentillä. Merkittävin saavutus on EM-pronssi (2014). Lisäksi Norpe Tennisliigan palkintogaalassa Oona palkittiin vuoden parhaaksi nuoreksi naispelaajaksi.

Albert ”Hippu” Eckhartdt – 21-vuotias ammattilaisgolffari
Vuoden 2014 lopulla ammattilaisten joukkoon siirtynyt golffari Albert ”Hippu” Eckhardt on menestynyt viheriöillä jo varhaisista juoniorivuosistaan lähtien. Hippu on uransa aikana saavuttanut mm. European Young Masters voiton myötä paikan juniorien Ryder Cupiin Skotlantiin (2010) ja edustanut Eurooppaa ottelussa Aasiaa vastaan. Japanin MM-kisoissa hän oli paras suomalainen, ja lisäksi hän on voittanut Royal Lytham Trophyn (2013), jota pidetään yhtenä Euroopan arvostetuimmista amatöörikilpailuista.
Hipun valmentajana toimii Mikko Ilosenkin taustajoukoissa vaikuttava Timo Rauhala.

Roni Ollikainen – lupaava 24-vuotias pituushyppääjä
24-vuotias Ollikainen edustaa Helsingin Kisa-Veikkoja ja häntä valmentaa Harri Laiho. Roni on saavuttanut urheilu-urallaan mm. 6. sijan Helsingin EM-kisoissa. Ronin ennätys on myötätuulessa hypätty huikea 8,32 m saavutus.

Hienoa, että Barona jakaa samat aatteet kuin minä ja kokee, että minulla on paljon annettavaa urheilulle. Saan myös jatkossa panostaa urheiluun ja näyttää mihin omat rahkeeni riittävät. Toivon, että voin nyt ja tulevaisuudessa antaa mm. omalla tarinallani ja työpanoksellani mahdollisimman paljon muille omaa unelmaansa tavoitteleville sekä Baronalle ”, sanoo Roni yhteistyöstä Baronan kanssa.

Unelmien mahdollistaja kannustaa tavoittelemaan unelmia
Unelmien mahdollistaja on Baronan uudenlainen, sosiaalinen tapa sponsoroida ja tukea nuoria suomalaisia heidän urapoluillaan. Alussa fokus on mainitussa urheilijatiimissä ja jatkossa tavoitteena on laajentaa konseptia myös muille aloille.

Barona haluaa tukea työnhakijoita ja työntekijöitä heidän uransa eri vaiheessa ja tästä syntyi ajatus Unelmien Mahdollistaja -konseptista. Urheilun lainalaisuudet pätevät myös työelämässä ja Unelmien Mahdollistaja -tiimin jakamien kokemusten ja vinkkien kautta jokainen voi saada eväitä siihen, kuinka itse lähteä tavoittelemaan omaa unelmaansa määrätietoisesti.

Barona kertoo lisää konseptista ja sponsorointiyhteistyöstä kesäkuun alussa. #unelmienmahdollistaja

Anna Jalonen
Markkinointijohtaja, Barona Henkilöstöpalvelut ja Barona Solutions
anna.jalonen@barona.fi

Pinja Pynnönen
Markkinointiasiantuntija, Barona Henkilöstöpalvelut
pinja.pynnonen@barona.fi

Barona Group muodostuu henkilöstöpalveluita ja -ratkaisuja tuottavasta Baronasta, johdon suorahakupalveluita tuottavasta Momentouksesta, majoituspalveluyhtiö Forenomista sekä rekrytoiviin koulutusohjelmiin ja urapalveluihin erikoistuneesta Saranen Consultingista. Barona on suomalaisomisteinen henkilöstöalan monipalveluyhtiö, joka toimii useilla eri toimialoilla. Barona työllistää vuodessa yli 10 000 eri alojen ammattilaista useiden eri toimialojen työtehtäviin.

Barona on solminut yhteistyösopimukset kolmen nuoren suomalaisen urheilijan kanssa. Sponsorointiyhteistyö on osa Baronan halua olla mukana tukemassa nuorten suomalaisten urapolkuja.
Sponsoroitavat urheilijat ovat 14-vuotias tennislupaus Oona Orpana, 21-vuotias ammattilaisgolffari Albert ”Hippu” Eckhartdt ja 24-vuotias pituushyppääjä Roni Ollikainen.

”Hienoa, että Barona jakaa samat aatteet kuin minä ja kokee, että minulla on paljon annettavaa urheilulle. Saan myös jatkossa panostaa urheiluun ja näyttää mihin omat rahkeeni riittävät. Toivon, että voin nyt ja tulevaisuudessa antaa mm. omalla tarinallani ja työpanoksellani mahdollisimman paljon muille omaa unelmaansa tavoitteleville sekä Baronalle”,
Roni Ollikainen