RecruIT Finland ICT-rekrytointien tehostaja

Barona lanseeraa uuden RecruIT palvelun jonka tavoitteena on tarjota yrityksille entistä monipuolisempia rekrytointiratkaisuja ICT-alalla. RecruIT -palvelu yhdistää organisaation oman rekrytointiosaamisen, tehokkaaseen ja kohdistettuun rekrytointiin, joka auttaa organisaatiota keskittymään tärkeimpään – eli oikeiden ”talenttien” valintaan ja rekrytointiin.

RecruIT palvelun avulla organisaatioita tuetaan rekrytoinnin alkuvaiheessa. Palvelu yhdistää sähköiset kanavat (SoMe, työpaikkaportaalit, erilaiset nosto ja aktivointi lisäpalvelut) kokonaisvaltaiseksi ja helpoksi kokonaisuudeksi. Lisäksi se hyödyntää Recruitby.net videohaastattelutekniikkaa jonka avulla organisaatiolla on käytössään tehokas työkalu hakijoiden arviointiin alkuvaiheessa.

”Uusi palvelumme pureutuu ns. harmaalle alueelle täysin organisaation itsensä tekemän ja täysin ulkoa ostetun rekrytointipalvelun väliin. Organisaatioiden oma rekrytointiosaaminen on kasvussa ja haluamme tällä uudella palvelulla tehostaa asiakkaidemme ICT-alan rekrytointien alkupäätä”, toteaa johtaja Ilkka Lagerström RecruIT Finlandista / Baronalta.

RecruIT palvelu tukee rekrytoinnin alkuvaihetta ja ensimmäisten päätöksien tekoa rekrytoinneissa. Palvelun avulla organisaatiolla on käytössään tehokkaimmat hakutyökalut ja –kanavat. ”Tarjoamme yrityksille siis IT-rekrytoinnin työkalupakin palveluna” kertoo Lagerström.

Recruit.fi –palvelusta löytyy laaja-alaisesti työpaikkoja niin kokeneille ICT-asiantuntijoille kuin alan tulevaisuuden lupauksille. Hakeminen on tehty helpoksi ilman ylimääräisiä rekisteröintejä.

Tutustu sivustoon jo tänään,  Recruit.fi

Lisätietoja

Ilkka Lagerström, Director, RecruIT Finland / Barona IT Oy. Puh. +358 50 431 4694 tai Ilkka.lagerstrom@recruit.fi