Bassadone Automotive Nordic –yritysryhmä ja Metroauto Oy laajentavat yhteistyötään

MetroAuto Oy ja Bassadone Automotive Nordic –yritysryhmään kuuluvat maahantuontiyhtiöt allekirjoittivat tammikuussa 2018 sopimuksen yhteistyön aloittamisesta Tampereella (Hyundai) ja Espoossa (Dacia, Renault ja Hyundai).

Yhteistyö laajenee kesällä 2018 myös Itä-Helsinkiin MetroAuton avatessa täyden palvelun Hyundai-, Citröen- ja Peugeot–autotalon osoitteessa Mekaanikonkatu 23 (Herttoniemi).

Tällä hetkellä Mekaanikonkadun osoitteessa toimii Autoverkkokauppa.fi, jonka toiminta tullaan samassa yhteydessä siirtämään ja keskittämään Vantaan Petikkoon, jossa jo olemassa olevien tilojen oheen avataan kesällä 2018 uusi Citroën- ja Peugeot –autotalo.

Antti Ruhanen, toimitusjohtaja Bassadone Automotive Nordic Oy:

”Yhteistyömme MetroAuton kanssa on alkanut erittäin hyvin ja oli luontevaa laajentaa yhteistyömme myös Herttoniemeen, jossa MetroAutolle siirtyvät Hyundain lisäksi Citroën ja Peugeot –edustukset . Täten MetroAutosta tulee meille entistäkin tärkeämpi kumppani. Samassa yhteydessä keskitämme pitkän tähtäimen strategiamme mukaisesti kaikki Autoverkkokauppa.fi –toiminnot ja merkkiedustukset Petikkoon”.

Jussi Rapala, toimitusjohtaja MetroAuto Oy:

Iloitsemme yhteistyömme laajenemisesta ja olemme kiitollisia maahantuojan luottamuksesta. Citroën, Peugeot sekä Hyundai parantavat entisestään MetroAuton tarjontaa Helsingissä ja Herttoniemi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella. Tulemme myös tarjoamaan uudessa toimipisteessämme asiakkaillemme yllä mainittujen merkkien lisäksi Renaultin ja Dacian huoltopalveluita.

Lisätiedot ja tiedustelut:

Antti Ruhanen, Bassadone Automotive Nordic Oy, 040 700 6282, antti.ruhanen@bassadone.fi
Jussi Rapala, MetroAuto Oy, 050 348 5724, jussi.rapala@metroauto.fi

Bassadone Automotive Nordic Oy

Bassadone Automotive Nordic toimii useiden automerkkien maahantuojana Suomessa sekä Baltiassa. Maahantuotavien merkkien kokonaismyynti vuonna 2017 oli noin 20.000 uutta autoa. Yritysryhmän maahantuomia merkkejä ovat Citroën, Dacia, DS Automobiles, Hyundai, Isuzu, Lotus, Peugeot, Renault, SsangYong ja Suzuki.

MetroAuto Oy

MetroAuto Oy on 93-vuotias perheyritys, joka myi vuonna 2017  n. 9 000 autoa.  Edustamme Citroënia, Daciaa, Fiatia, Hyundaita, Mazdaa, Opelia, Peugeotia, Renaultia, Skodaa, Subarua ja Toyotaa.