Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Basware Oyj, pörssitiedote, 10.08.2016 klo 15:30

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisesti Arrowgrass Capital Partners LLP on ilmoittanut, että sen ja sen hallinnoimien rahastojen osakkeiden omistusosuus on noussut yli 15 prosenttiin Basware Oyj:n osakepääomasta ja äänimäärästä elokuun 9. päivänä 2016. Basware Oyj on saanut tämän ilmoituksen tietoonsa elokuun 10. päivänä 2016.

Arrowgrass Capital Partners LLP:n ja sen rahastojen omistus ilmoituksen jälkeen:

Osakkeita (laji, ISIN)
BAS1V
ISIN: FI0009008403
Kappalemäärä Osuus
osakepääomasta (%)
Osuus
äänimäärästä (%)
Arrowgrass Master Fund Ltd 2 115 910 14,69 %14,69 %
Arrowgrass Equity Focus Fund 53,896 0,37 % 0,37 %
Yhteensä 2 169 806 15,07 % 15,07 %

Basware Oyj:n osakepääoma koostuu 14 401 936 osakkeesta ja äänestä. Yhtiöllä on yksi osakesarja, ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Ben Selby, Head of Investor Relations, Basware Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy