Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Basware Oyj, pörssitiedote, 7.10.2015 klo 15:30

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisesti Arrowgrass Capital Partners LLP on ilmoittanut, että sen ja sen hallinnoimien rahastojen osakkeiden omistusosuus on noussut yli 10 prosenttiin Basware Oyj:n osakepääomasta ja äänimäärästä lokakuun 6. päivänä 2015. Basware Oyj on saanut tämän ilmoituksen tietoonsa lokakuun 7. päivänä 2015.

Arrowgrass Capital Partners LLP:n ja sen rahastojen omistus ilmoituksen jälkeen:

Osakkeita (laji, ISIN)
BAS1V
ISIN: FI0009008403
Kappalemäärä Osuus
osakepääomasta (%)
Osuus
äänimäärästä (%)
Arrowgrass Master Fund Ltd 1,555,554 10,93 % 10,93 %
Arrowgrass Equity Focus Fund 53,896 0,38 % 0,38 %
Yhteensä 1,609,450 11,31 % 11,31 %

Basware Oyj:n osakepääoma koostuu 14 221 229 osakkeesta ja äänestä. Yhtiöllä on yksi osakesarja, ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy