Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Basware Oyj, pörssitiedote, 18.12.2017 klo 9:00

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisesti Credit Suisse AG on ilmoittanut, että sen hallinnoimien osakkeiden omistusosuus on laskenut alle 5 prosenttiin Basware Oyj:n osakepääomasta ja äänimäärästä joulukuun 14. päivänä 2017. Basware Oyj on saanut tämän ilmoituksen tietoonsa joulukuun 15. päivänä 2017.

Credit Suisse AG:n
omistus ilmoituksen jälkeen:

Osakkeita (laji, ISIN)
BAS1V
ISIN: FI0009008403
Kappalemäärä Osuus
osakepääomasta (%)
Osuus
äänimäärästä (%)
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

Credit Suisse AG
32,700 0,227 % 0,227 %
Edellisessä liputuksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu): 5,93 % 5,93 %

Basware Oyj:n osakepääoma koostuu 14 401 936 osakkeesta ja äänestä. Yhtiöllä on yksi osakesarja, ja kullakin osakkeella on yksi ääni.

Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.