Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Basware Oyj, pörssitiedote, 26.4.2018 klo 16:50

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Basware Oyj on vastaanottanut 26.4.2018 arvopaperimarkkinalain 9. luvun 5. pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Massachusetts Mutual Life Insurance Companyn hallinnoimien osakkeiden osuus Basware Oyj:n osakkeista ja äänistä on 24.4.2018 ylittänyt viisi (5) prosenttia. Ilmoituksen mukaan ilmoituksen perusteena on muutos ohjeistuksessa raportoida omistukset salkkutasolla.

Massachusetts Mutual Life Insurance Companyn omistus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä  % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta  Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen: 6,94 % 6,94 % 14 401 936
Edellisessä liputuksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu): 5,03 % 5,03 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

Osakkeiden ja äänten lukumäärä  Osakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja/osakelaji Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)

Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)

FI0009008403  1 000 000 6,94 %
A yhteensä: 1 000 000 6,94 %

Ilmoituksen tiedot liputusvelvollisesta:

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta henkilöstä tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi %-osuus osakkeista ja äänistä   %-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta  Osakkeet, äänet ja rahoitusvälineet yhteensä
Massachusetts Mutual Life Insurance Company 6,94 % 0,00 % 6,94 %
MassMutual Holding LLC 6,94 %  0,00 % 6,94 %
MM Asset Management Holding LLC 6,94 % 0,00 % 6,94 %
OppenheimerFunds, Inc  6,94 %  0,00 % 6,94 %
Oppenheimer Global Opportunities Fund  6,94 %  0,00 % 6,94 %

OppenheimerFunds, Inc on varainhoitaja, joka käyttää itsenäisesti sille kuuluvia äänioikeuksia sellaisten asiakkaiden ja rahastojen puolesta, joiden varoja se hallinnoi.

Massachusetts Mutual Life Insurance Company on tehnyt tämän ilmoituksen identifioidakseen Oppenheimer Global Opportunities Global Fundin salkun uuden ohjeistuksen mukaisesti.

Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.