Basware aloittaa yhteistyön amerikkalaisen ERP-yhtiö QAD:n kanssa

Espoo, Finland 25.01.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, ilmoitti tänään aloittaneensa yhteistyön QAD:n, johtavan valmistusteollisuuden joustavien, pilvipohjaisten yritysohjelmistojen ja -palvelujen tarjoajan kanssa. Yhteistyön tarkoitus on tarjota QAD:n asiakkaille pääsy maailman suurimpaan avoimeen verkkolaskuverkostoon.

"Olemme hyvin innoissamme tästä strategisesta kumppanuudesta. QAD näyttää tietä koko ERP-alalle integroimalla Basware Network -verkoston kiinteäksi osaksi tarjontaansa. Uskomme, että verkkolaskut tarjoavat merkittäviä etuja ja suurempaa tehokkuutta QAD:n valtavalle globaalille asiakaskunnalle", sanoo Mikko Pilkama, Baswaren Network and Financing Services -liiketoiminta-alueen johtaja.

"Basware Network -palvelu integroidaan saumattomasti QAD:n asiakkaiden toiminnanohjausjärjestelmiin uusimman REST API -teknologian avulla. Verkostomme kautta asiakkaat voivat olla yhteydessä yli miljoonaan yritykseen yli sadassa maassa ja hyödyntää yli 250 verkostokumppanin palveluita ympäri maailmaa."

Basware tuo kumppanuuteen 32 vuoden kokemuksen verkkolaskuista. Baswaren ratkaisussa verkkolaskujen käsittely on suurelta osin automatisoitu, ja se integroituu täydellisesti QAD:n pilvipohjaiseen toiminnanohjausjärjestelmään.

"Tämä strateginen kumppanuus Baswaren kanssa antaa meille mahdollisuuden tarjota asiakkaillemme toimialan johtavaa ratkaisua sähköisten laskujen välittämiseen asiakkaille ja toimittajille", sanoo Anton Chilton, QAD:n globaalien kenttätoimintojen johtaja.

"Olen hyvin innoissani siitä lisäarvosta, jota Baswaren yli 30 vuoden kokemus verkkolaskuista ja QAD:n asiantuntemus järjestelmäintegraatiosta yhdessä tarjoavat asiakkaillemme. Yhä useammat yhtiöt ympäri maailmaa siirtyvät verkkolaskuihin ja ottavat käyttöön niitä koskevaa sääntelyä. Uskomme, että verkkolaskujen yleistyminen tarjoaa valmistusteollisuudelle tilaisuuden lisätä automaatiota ja QAD:lle mahdollisuuden auttaa asiakkaitamme heidän matkallaan kohti tehokkaampaa toimintaa Effective Enterprise -konseptin hengessä."

QAD tekee yhteistyötä liikekumppaniensa kanssa voidakseen tarjota parempaa palvelua yrityksille ympäri maailmaa. QAD Global Partner Network -verkostoon kuuluu yli 100 kumppania, joiden joukossa on laitteistojen ja käyttöjärjestelmien valmistajia, ohjelmisto- ja tietokantakehittäjiä, ratkaisujen jälleenmyyjiä, järjestelmäintegraattoreita ja palveluorganisaatioita. Kumppanit tuovat QAD:n tarjontaan lisää laajuutta, syvyyttä ja ulottuvuutta ja laajentavat strategisesti yhtiön osaamista, toiminnallista asiantuntemusta ja globaalia toimintaverkostoa.

Basware lyhyesti

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.

QAD – The Effective Enterprise

QAD Inc. on alansa johtava toimija, joka tarjoaa joustavia, pilvipohjaisia yritysohjelmistoja ja -palveluja globaalien teollisuusyritysten tarpeisiin. QAD:n valmistusteollisuudelle tarkoitettu Cloud ERP -ratkaisu tukee rahoituksen, asiakashallinnan, toimitusketjun, valmistuksen, palvelun ja tuen, analytiikan, liiketoimintaprosessien hallinnan ja integroinnin operatiivisia vaatimuksia. Lisäksi yhtiö tarjoaa ohjelmistoja laadun, toimitusketjun ja kuljetusten hallintaan sekä ratkaisuja B2B-yhteentoimivuuden edistämiseksi. Vuodesta 1979 lähtien QAD:n ratkaisut ovat auttaneet sen asiakkaita sovittamaan toimintaansa strategisten tavoitteiden mukaiseksi auto-, kuluttajatuote-, huipputekniikka-, elintarvike- ja juomateollisuudessa, teollisessa valmistuksessa sekä terveysalalla ja edistäneet asiakkaiden toiminnan tehostamista Effective Enterprise -konseptin mukaisesti.

Lisätietoja: http://www.qad.com, puh. +1 805 566 6000.