Basware ja NORIAN yhteistyöhön Pohjois-Euroopassa

Espoo, 20.6.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, ja NORIAN, kansainvälinen talouskirjanpidon ja henkilöstön ulkoistuspalvelujen tarjoaja, ovat solmineet kumppanuussopimuksen, jonka myötä NORIAN voi jatkossa tarjota asiakkailleen Baswaren laskuautomaatioratkaisua. Yhteistyö kattaa laskujen käsittelyn, laskuautomaation ja laskujen skannausratkaisut koko Pohjois-Euroopan markkina-alueella.

Baswaren pilvipohjaisen laskuautomaatiotarjonnan avulla NORIAN voi tarjota asiakkailleen markkinoiden johtavaa, skaalautuvaa ratkaisua.

"Olemme innoissamme yhteistyöstä johtavien liiketoimintaprosessien ulkoistusyritysten, kuten NORIANin, kanssa ja tätä kautta avautuvista mahdollisuuksista auttaa niiden asiakkaita automatisoimaan ostoreskontraprosessinsa. Ratkaisumme yhdistettynä NORIANin ensiluokkaiseen automaatio- ja robotiikkaosaamiseen tarjoaa Pohjois-Euroopan asiakkaille mahdollisuuden hyötyä tehokkaista ja älykkäistä talousprosesseista", sanoo Ilari Nurmi, SVP Business Development & Alliances, Basware.

"Yhteistyö Baswaren kanssa tuo uusia keinoja prosessien parantamiseen monille nykyisistä 2000 asiakkaastamme ja myös uusille asiakkaille. Kansainväliset asiakkaamme voivat hyödyntää samoja prosesseja ja taloushallinnon ratkaisuja eri maissa", toteaa Knut Anders Opstad, CEO, NORIAN Group.

press@basware.com
info@norian.eu

Heidi Langinkoski, P2P-liiketoiminnan johtaja, NORIAN
heidi.langinkoski@norian.eu puh. +358 40 710 4768

Basware
on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.com

Seuraa Baswarea Twitterissä: @Basware ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa

Norian

NORIAN mahdollistaa taloushallinnon eri osa-alueiden yksinkertaistamisen yli 2 000:lle yritykselle Pohjois-Euroopassa ja Saksassa. Kokeneet taloushallinnon ja tietotekniikka-alan asiantuntijamme ovat henkilökohtaisesti tavoitettavissa ja tukevat asiakkaitamme menestymään. NORIAN on palvellut liikeyrityksiä kahdenkymmenen vuoden ajan, investoiden palvelujen parantamiseen, palkaten alan huippuammattilaisia ja hyödyntäen uusinta teknologiaa. Yhtiömme laajaan osaamisalueeseen kuuluu myös Intelligent Automation by NORIAN, joka on yksi johtavista pohjoismaisista robottiprosessiautomaatiotoimittajista. NORIAN työllistää 800 ammattilaista seitsemässä eri maassa. Pääkonttorimme on Oslossa ja meillä on useita maatoimistoja Pohjois-Euroopan, Puolan ja Saksan kaupungeissa. Lisätietoja on osoitteessa www.norian.eu.

Seuraa Noriania Twitterissä @IAbyNORIAN, LinkedInissä ja Facebookissa