Basware julkistaa osavuosikatsauksen tammi-maaliskuulta 2018 torstaina 19.4.2018 klo 08:45

Basware Oyj, lehdistötiedote, 9.4.2018 klo 10:10

Basware Oyj:n osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2018 julkistetaan torstaina 19.4.2018 klo 08:45. Osavuosikatsaus on julkaisemisen jälkeen nähtävillä yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa investors.basware.com/fi.

Basware järjestää analyytikoille ja toimittajille tiedotustilaisuuden, jossa yhtiön toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen ja talousjohtaja Niclas Rosenlew kommentoivat ensimmäisen neljänneksen tapahtumia ja tuloskehitystä.

Aika: To 19.4.2018 klo 13:00
Paikka: Hotelli Kämp (Kluuvikatu 2, 2. krs.), Helsinki
Audiocast ja puhelinkonferenssi -rekisteröityminen: https://basware.videosync.fi/2018-q1-interim-report

Puhelinkonferenssin numerot:

Suomi: +358 9 8171 0495
Iso-Britannia: +44 20 3194 0552
Ruotsi: +46 8 5664 2702
Yhdysvallat: +1 855 716 1597

Ilmoittautumiset tilaisuuteen: ir@basware.com

Basware Oyj

Vesa Tykkyläinen

Niclas Rosenlew
Talousjohtaja

Susanna Karlsson, IR Manager, Basware Oyj
Puh. 050 412 8044, susanna.karlsson@basware.com

www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä lisäarvopalveluiden tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.