Basware laajentaa laskuatomaatio- ja verkkolaskutusyhteistyötään julkishallinnon palvelukeskuksen kanssa Suomessa

Basware Oyj, pörssitiedote, 15.6.2015 klo 12:00

Basware on laajentanut yhteistyötään julkishallinnon palvelukeskuksen kanssa Suomessa. Sopimus sisältää käytössä olevien laskuautomaatio- ja verkkolaskutusjärjestelmien muuttamisen SaaS-palveluksi ja päivittämisen pilvipohjaiselle Alusta-teknologialle. Lisäksi Basware toimittaa Basware Analytics -ratkaisun, jolla asiakas saa reaaliaikaisen näkyvyyden talouden tunnuslukuihin. Sopimuksen arvo on yli 1,4 miljoonaa euroa seuraavien viiden vuoden aikana.

"Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme syventää yhteistyötä tämän merkittävän asiakkaan kanssa ja tarjota joustavia ratkaisuja, jotka tehostavat heidän taloushallinnon prosessejaan entisestään. Lähdemme yhdessä kehittämään asiakkaan ostolaskukäsittelyprossia mahdollistaaksemme jatkuvasti kasvan laskumäärän tehokkaan käsittelyn. Asiakas saa myös merkittävää hyötyä avoimesta Basware Commerce Network -verkostosta, jossa he voivat helposti tehdä yhteistyötä kaikkien kumppaniensa kanssa", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098