Basware laajentaa laskuautomaatio- ja verkkolaskusopimusta tukipalveluihin suuren suomalaisen metalliteollisuuden konsernin kanssa

Basware Oyj, pörssitiedote, 2.6.2015 klo 8:30

Basware on laajentanut laskuautomaatio- ja verkkolaskusopimusta suuren suomalaisen metalliteollisuuden alan konsernin kanssa kattamaan myös laajennetut tukipalvelut. Sopimuksen arvo on 600 000 euroa seuraavien kolmen vuoden aikana. Asiakkaalla on käytössä Baswaren laskuautomaatio-, verkkolasku- sekä matkalaskuhallintapalvelut konsernissaan maailmanlaajuisesti.

"Baswaren palveluiden avulla pitkäaikainen asiakkaamme on automatisoinut laskujensa käsittelyn, mikä helpottaa ja nopeuttaa laskujen käsittelyä ja hallintaa huomattavasti sekä parantaa taloushallinnon näkyvyyttä ja tuottavuutta. Lisäämällä laajennetut tukipalvelut, sisältäen palvelupäällikköpalvelut, korkean prioriteetin palvelutasosopimuksen sekä 24/7-tuen maailmanlaajuisesti, käytössä oleviin palveluihimme, asiakas voi keskittyä ydinliiketoimintaansa", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo. "Strategisena kumppanina ja palvelujemme avulla pystymmme jatkuvasti kehittämään ja tehostamaan asiakkaan taloushallinnon prosesseja. Asiakas hyötyy merkittävistä kustannussäästöistä samaan aikaan kun se vahvistaa ja parantaa suhteitaan toimittajiinsa, jotka voivat asioida sujuvasti ja helposti avoimen Basware Commerce Network -verkoston kautta maailmanlaajuisesti."

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098