• Basware/

Basware laajentaa yhteistyötä suuren suomalaisen energia- ja tietoliikennealan toimijan kanssa toimittamalla kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskupalveluja

Basware Oyj, pörssitiedote, 31.8.2015 klo 10:00

Basware on solminut sopimuksen kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta suomalaiselle, monikansalliselle energia- ja tietoliikennealan toimijalle. Asiakkaalla on nyt käytössään lisenssipohjaisia laskuautomaatioratkaisuja. Uusi sopimus sisältää kokonaisvaltaisen kilpailutuksesta maksuun -ratkaisun ja saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina. Lisäksi Basware toimittaa sopimusten hallintaratkaisun, toimittajapalveluja sekä Basware Analytics -raportointiratkaisun. Uudet palvelut otetaan käyttöön viidessä maassa. Kolmevuotisen sopimuksen arvo on noin 450 000 euroa.

"Olemme tyytyväisiä voidessamme tarjota uusia kattavia palveluja asiakkaamme koko hankintaprosessin tehostamiseksi. Baswaren tarjoamilla palveluilla asiakkaamme automatisoi koko prosessin kilpailutuksesta aina laskun maksuun asti ja edistää näin liiketoiminnan kasvua. Basware Analytics tarjoaa reaaliaikaista ja tarkkaa tietoa koko hankinnasta maksuun -prosessin parantamiseen ja auttaa tekemään parempia päätöksiä", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098