Basware laajentaa yhteistyötä suuren suomalaisen metsäteollisuuskonsernin kanssa tarjoamalla laskuautomaatio- ja verkkolaskupalveluja

Basware Oyj, pörssitiedote, 12.11.2015 klo 13:30

Basware on solminut sopimuksen laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta suurelle metsäteollisuuskonsernille Suomessa. Uuden sopimuksen myötä asiakas käyttää Baswaren pilvipohjaiselle ja joustavalle Alusta-teknologialle perustuvia laskuautomaatio- ja verkkolaskupalveluja. Viisivuotisen sopimuksen arvo ylittää 1,3 miljoonaa euroa. Uudet palvelut otetaan käyttöön globaalisti.

"Olemme tyytyväisiä voidessamme tarjota pitkäaikaiselle asiakkaallemme ratkaisuja, jotka kehittävät ja parantavat heidän talousprosessejaan entisestään. Asiakas pystyy vastaanottamaan kaikki vuosittaiset noin puoli miljoonaa laskuaan verkkolaskuina avoimen Basware Commerce Network -verkoston kautta. Laskujen käsittelyn automatisointi parantaa merkittävästi taloushallinnon läpinäkyvyyttä ja tuottavuutta, vähentäen samalla kustannuksia", Baswaren toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098